BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej. Ska också få i oktober någon gång förhoppningsvis. Har fått 4 missfall och efter utredning har dom hittat fel på sköldkörteln så jag äter levaxin nu.
Har en dotter på 15 år (iår) och försöker att få barn med min man sedan 8 år. ett gemensamt barn
Vågar inte se mig själv med en lite ännu men det känns som det kan gå vägen denna gången, har inte på dom andra misslyckande graviditeterna mått så här illa antagligen för jag inte producerat tillräckligt med hormoner.
Mår illa varje dag, är supertrött och har j...t ont i brösten är snurrig i huvudet och humöret skiftar. Vilket är ett bra tecken ju. :)
Var på VUL i torsdags men dom kunnde inte se fostret ännu bara att jag är gravid, ska tillbaka om 2 veckor. Hoppas jag blir kvar i hela 9 månader här :)
Mvh Hanna
Välkomna alla nya Jag kommer att skriva på lite udda tider då jag jobbar natt. Inte så lätt att sitta på dagen hemma och vara aktiv. Jag hoppas på att få tag på min BM på måndagmorgon.
Hej alla! Vi plussade i fredags på bim +5, imorron går vi in i v6 Vi har en son tidigare som blir 3 i mars. BF är beräknat till 10/10
Ska ringa Bm imorron! Mysigt!!
Va kul att vi är så många här. =)
Jag är nog mer av en läsare, och tycker ni skriver så bra tankar och funderingar, precis det jag tänker på. =)
Går snart in på v 6. D e så spännande. =)
Jag har slutat dricka kaffe tycker att det smakar gammalt även om det är nybryggt.
Ska snart iväg och jobba igen men är sjukt trött, fick bara sova 6 tim efter nattens jobb. Så det blir nog en tung natt.
v5 idag!
vill få mer, tydliga gravidsymtom så man vågar tro på att det ligger en ärta i magen...
har ni andra börjat fundera på namn redan eller e det bara vi som e så knäppa??
de jag gillar bäst just nu är: elin, ida, annie, adrian, milo.......hmm...hade jag inte fler tjejnamn?? aja, dessa verkar vara de jag gillar bäst iallafall!
e det fler här inne som studerar? hur kommer ni lösa det sen med en bebis?
anja1661..jaså du känner inte heller mycket att man är gravid..jag är v 6+5 och jag känner inget, ibland kan man känna lite molvärk men absolut inte ngt att klaga på eller så..vill känna mera....
jo, vi har också pratat namn...kill namn så har vi Theo och flicka har vi Amanda:)