BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Delphin - nja jag har huvudvärk, molvärk, lättretlig...sen upplever jag mig mer kissnödig och aptiten e helt klart skum!
men jag vill lixom bli illamående och sådär...(kommer jag väl få ångra djupt senare).
eftersom detta e min tredje och sista graviditet så har jag lovat mig själv att njuta fullt ut av vareviga dag!! varesig det känns jobbigt eller ej. så jag ska jubla när jag kräkas, glädjeskutta när jag får foglossning, asgarva åt att inga kläder längre passar och att man känner sig stor, ful och äcklig!
ps. jag tycker att gravida kvinnor e det finaste som finns!

tycker också gravida kvinnor är jätte fina..längtar därför att få en sån fin rund mage...just nu känns den bara svullen och fet;)
jo, aptiten finns ifs men det tänker maninte mycket på...den stora symptomen är illamåendet och det vill jag känna av lite...detta är mitt första barn så man vet ju inte vad som är bra eller dåligt;)
Vi har en Mathias nu och har namnen Marcus & Martin kvar som vi gillar
Tjejnamn är det lite värre med.. Ja har molande värk i magen och mår illa till och från
Magen svullnar lite då och då, känns som om ja inte kommer ha några byxor kvar om ett tag
Men när man tänker efter vad som kommer hända med kroppen kan man ju inte sluta le
Det kommer bli underbart!!
Jag är lite frustrerad, känner att jag verkligen vill vara glad och lycklig men det ända jag är är bitter och sur... Hoppas det går över snart, känner inte igen mig själv.
Har plusat idag :) Bf enligt uträkningar här på fl 18/10
ulrika 82:grattis..va roligt..hur känner du dig?
Grattis Ulrika82!! Det är så fantastiskt! jag har inte så mycket mer symtom än molande värk, ömma svullna bröst å får springa på toa lite oftare! jag har fyllt 25år för ett tags sen och ska ha en 25års fest med en kompis snart.. vill inte berätta då jag tycker det är för tidigt.. har ni smarta tips hur jag ska kunna undvika alkohol? jag har tänkt dricka alkoholfritt vin men hur ska jag göra för att undvika att det blir misstänksamt när jag har min "egen" flaska medan vi bjuder alla andra ur box + välkomstdrink?.. hur gör man?