BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
jag har fått en tid för inskrivning!!!!! jag ska dit den 10mars...det e ju "bara" 4veckor dit! känns roligt!! jag frågade om vul oxå men hon sa att de inte gör det på rutin men jag tror nog att jag lyckades övertala henne!
jag sa att jag fått göra det med de andra två (fast på en annan mvc) och att jag ställt in mig på det...plus att jag inte vet när jag hade ÄL eftersom ÄL stickorna inte visade något....hon sa att vi bokar nog in det då veckan efter inskrivningen...fast vi bokar när jag e där! så jag ska nog fortsätta övertala henne när jag träffar`na!
hihihi....jag bara SKA ha ett vul...
fast hon sa att det nästan är bäst att låta den llille vara ifred därinne...men inte har väl det nån betydelse?? jag har ju gjort vul förut och det har ju gått bra! vad har era bm sagt om vul??
).Jag plussade i förrgår på Bim-4, efter att ha kämpat sedan 2005 känns det helt overkligt.
Enligt fl har jag bf 19 Oktober.
Är jätte orolig för att få mf när vi äntligen har fått det här plusset, det första över huvudtaget.
Har molvärk i magen, rapar non-stopp kan inte äta en vanligt portion och det känns som jag ska drunkna i mitt egna saliv, det här känns toppen än så länge =)
Hej alla.
Ja, just det ja, glömde det viktigaste. Äntligen slipper jag skriva BIM utan får skriva BF. Mitt BF är den 6 oktober!