• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • 2små2stora
    Edda2 skrev 2010-03-04 15:14:42 följande:
    Oj ja det var ett riktigt kap Har aldrig köpt något från tradera eller kollat där man kanske skulle kolla lite då och då se om man hittar något.
    Jag handlade jättemycket till lilltjejen där. Men det gäller att bestämma sig för vad man tycker att något är värt och inte buda mer än det. Mammakläder finns det också rätt mycket.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Taryn

Yippiiee imorgon blir det 10+0 och borjar man tappa in pa vecka 11 alltsa.. har nan nojja med att klar amig till vecka 12 och sa ar vi lite safe.

Illamaendet har borjat ge sig o nu borjar man komma ur bubblan o vara lite glad igen. Helt isolerad fran omvarlden och deppig har jag vart! Men nu, TADAA blir det lite florta med sambon och ut o vara social igen, ga promenader, shoppa lite storre klader o sant.

• Jamtland4ever

Hur går det för alla här inne?

Jag verkar komma in i en period där jag mår illa varannan dag. Suck. Men bättre det än varje dag

• misa85
    Jamtland4ever skrev 2010-03-06 19:57:49 följande:
    Hur går det för alla här inne? Jag verkar komma in i en period där jag mår illa varannan dag. Suck. Men bättre det än varje dag
    För mig går det bra, mår dock väldigt illa fortfarande. Det gäller att inte bli hungrig. Jag har fått en mage redan, vilket gör att jag blir lite stressad också för det får inte redan bli för tungt.

Vilken vecka är du i?
  • Jamtland4ever
    misa85 skrev 2010-03-07 11:24:09 följande:
    För mig går det bra, mår dock väldigt illa fortfarande. Det gäller att inte bli hungrig. Jag har fått en mage redan, vilket gör att jag blir lite stressad också för det får inte redan bli för tungt. Vilken vecka är du i?
    okej jag har inte fått en liten mage ännu. Dock har jag lite mer vikt än vad jag ska ha. Jag är i vecka 10 men v9+4. Vilken vecka är du i?
  • misa85
    Jamtland4ever skrev 2010-03-07 11:40:42 följande:
    okej jag har inte fått en liten mage ännu. Dock har jag lite mer vikt än vad jag ska ha. Jag är i vecka 10 men v9+4. Vilken vecka är du i?
    Jag går snart in i vecka 10. Jag bär ju dock på två stycken så antar att det är därför magen redan kommit. Jag var rätt smal innan jag blev gravid så det kanske också påverkar.

Är det erat första barn?
  • Jamtland4ever
    misa85 skrev 2010-03-07 11:47:13 följande:
    Jag går snart in i vecka 10. Jag bär ju dock på två stycken så antar att det är därför magen redan kommit. Jag var rätt smal innan jag blev gravid så det kanske också påverkar. Är det erat första barn?
    Får gratulera till tvillingarna. Ja det kan det vara. Jag har varit gravid förut men alltid fått missfall. Men denna graviditet är annorlunda. Har gått längre en de andra och jag mår illa.
  • misa85
    Jamtland4ever skrev 2010-03-07 11:49:04 följande:
    Får gratulera till tvillingarna. Ja det kan det vara. Jag har varit gravid förut men alltid fått missfall. Men denna graviditet är annorlunda. Har gått längre en de andra och jag mår illa.
    Tack! =)

Skönt att höra att det går bra nu. Håller tummarna för er!
  • Jamtland4ever
    misa85 skrev 2010-03-07 11:52:05 följande:
    Tack! =) Skönt att höra att det går bra nu. Håller tummarna för er!
    Håller tummarna vi med :)
  • Pumsig

nu har vi fått se det lilla fröet i magen :) blev så verkligt nu när man fick se den lill* :) så nu väntar vi på nupp den 6 april ska bli spännande:) hur e det med er andra???

Svar på tråden BF Oktober