Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Vad skönt att han är piggare Agamemnon!
Grattis till en liten tjeja Movie... Blir ju oxå bebissugen igen nu när jag hör det
Jocke kom hem redan igår men ska åka igen i morron på dan, han ska till Tromsö, långt ovanför Sveriges riksgräns, nästan så långt upp man kan komma i Norge..
Ikväll ska handels ha årsmöte för oss på Coop på bowlinghallen i Skara, jag är inte med i facket men vi va ändå ditbjudna efter årsmötet, o vem tackar nej till gratis mat o bowling?
Bettanspettan: DET skulle jag inte heller tacka nej till!
Tagen nyss:
Har sagt till min mamma att Vincent önskar sig kläder i storlek 92 när han fyller Hon älskar att köpa kläder till barnen
Vincent har gjort nåt hopp på längden för nästan alla hans tröjor i 86 är för små och de för nästan för stora vid jul!
Byxor i 86 kan han fortfarande ha nästan alla så han har lång överkropp.
Lera har vi till förbannelse här hemma som barnen leker med Och likaså pussel, Vincent fick 6 pussel i julklapp!
Så det är ju svårt att komma på saker att köpa/önska. Speciellt när de fyller ganska nära inpå julen..
Och vi har ju typ sparat nästan alla leksaker som Leo hade när han var mindre så Vincent kan bada i leksaker
Åh, jag längtar som en tok tills imorgon, då ska mitt tjejgäng ut och festa! Vi är 9 st småbarnsmammor som ska hem till en tjej och förfesta med massa vin och sjunga singstar Sen ska vi ut och skaka rumpa på krogen
Ska bli såå skoj!
Så imorse var jag och solade för att få lite färg på mig (ska göra det imorgon fm oxå), sen imorgon på dagen ska jag iväg på spabehandlingen som jag fick presentkort på av min sambo i julklapp.