• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 12:29:41 följande:
    Grön av avund! Hoppas att det blir skitkul!
    Tack Det tror och hoppas jag med Är såå taggad Sitter och peppar mig med det nu när jag sitter hemma med pluggandet som jag bara vill lägga ner för idag, men måste sitta med 3 timmar till..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 12:31:37 följande:
    Tack Det tror och hoppas jag med Är såå taggad Sitter och peppar mig med det nu när jag sitter hemma med pluggandet som jag bara vill lägga ner för idag, men måste sitta med 3 timmar till..
    Så dutti du e!

Det är precis nåt sånt som jag vill göra!! Sola och känna mig fin, gå ut med kompisar, dricka lite och skaka rumpa.... Tänk om vi hade bott lite närmare varandra allihopa, då kunde vi ordnat FL-fester. {#lang_emotions_cheers}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 12:39:00 följande:
    Så dutti du e! Det är precis nåt sånt som jag vill göra!! Sola och känna mig fin, gå ut med kompisar, dricka lite och skaka rumpa.... Tänk om vi hade bott lite närmare varandra allihopa, då kunde vi ordnat FL-fester.
    Ja, det kunde vi verkligen ha gjort då! Vi kanske kan boka en helg så alla får ta sig till stockholm eller dylikt så vi kan träffas och ha skoj
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 12:40:34 följande:
    Ja, det kunde vi verkligen ha gjort då! Vi kanske kan boka en helg så alla får ta sig till stockholm eller dylikt så vi kan träffas och ha skoj
    Jag är med! Har också akut behov av att piffa upp mig och slå klackarna i taket. Fast så ovan som man är somnar man väl kl. 23.
    Låter som morgondagen din kommer att bli härligt!
    LitenBlomma: De ser iaf ut att trivas i vagnen, även om den är tung att dra nu.
    Vi ska också önska oss kläder alt. presentkort. Sprang in på Lindex igår och köpte fyra överdelar, alla Olivias överdelar har blivit för korta i ärmarna över natt. Byxor i stl. 92 använder hon sen en månad eller så. Ska bli spännande med vikt- och längdkoll nästa månad.
    Nu är det bestämt, J åker till London utan mig. Snyft. Men vad ska man göra. Jag har uppmuntrat honom till att åka själv så han kan gå och se fotbollsmatchen och nu är min pappa stabil så han behöver ju inte slopa resan han också.

I sommar kanske vi skulle kunna ordna nån träff för alla som vill

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 13:14:29 följande:
    I sommar kanske vi skulle kunna ordna nån träff för alla som vill
    Det vore absolut något! Om man planerar i god tid borde det både finnas tid och ekonomi för en helg någonstans.
    Agamemnon skrev 2010-02-05 13:16:12 följande:
    Det vore absolut något! Om man planerar i god tid borde det både finnas tid och ekonomi för en helg någonstans.
    Ja, precis Kanske kan börja spåna lite smått nu, skulle ju vara så kul!
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 13:20:06 följande:
    Ja, precis Kanske kan börja spåna lite smått nu, skulle ju vara så kul!
    Ja, spåna gärna. Jag vet inget om Stockholm så jag kommer dit jag blir tillsagd att åka.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9