• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-05 13:21:40 följande:
    Ja, spåna gärna. Jag vet inget om Stockholm så jag kommer dit jag blir tillsagd att åka.
    Haha, jag vet inte heller så mycket om Stockholm iofs

Jag vet inte vilket som blir närmast för alla..är väl roligast om vi tar en storstad. Men en del kanske har närmare till Göteborg? Jag har typ 2 timmars tågresa till stockholm, eller 4 timmar till Göteborg. Är typ 22 mil till stockholm och 40 till Göteborg.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon

Jag tror att avståndet till Göteborg och Stockholm är ungefär samma här, typ 30 mil. Men jag sätter mig ändå på tåget så mig kvittar det (även om jag föredrar Göteborg framför Stockholm).

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com

Ja, för mig blir det oxå tåg..eftersom jag inte har nåt körkort.
    Jag kan väl lite mer om Stockholm än om Göteborg, men jag tycker vi får rösta helt enkelt Majoriteten avgör..

• LitenBlomma

Jag har lika långt som er så ta det som iaf någon känner till

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902

Gud vad kul Får se vad andra säger oxå..
    Vad säger ni om kanske slutet av maj? Då alla har fått lön/fp och dylikt..
    Jag vet nämligen inte om jag får ett sommarjobb sen och då kommer jag jobba i stort sett hela sommaren från mitten av juni och framåt. Dessutom får jag inga pengar alls i juni, för då är skolan slut.

• LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 14:42:45 följande:
    Gud vad kul Får se vad andra säger oxå..Vad säger ni om kanske slutet av maj? Då alla har fått lön/fp och dylikt..Jag vet nämligen inte om jag får ett sommarjobb sen och då kommer jag jobba i stort sett hela sommaren från mitten av juni och framåt. Dessutom får jag inga pengar alls i juni, för då är skolan slut.
    Det låter bra, jag ska ev. oxå jobba i sommar. Velar fortfarande....
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 14:50:14 följande:
    Det låter bra, jag ska ev. oxå jobba i sommar. Velar fortfarande....
    Ok, har du möjlighet att vara hemma i sommar så ta den möjligheten Jag vill inte jobba, men måste för ekonomin.
    Jag har typ bara jobbat en sommar sen Leo föddes så jag har värsta ångesten, vill ju vara ledig på sommaren.
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-05 14:55:40 följande:
    Ok, har du möjlighet att vara hemma i sommar så ta den möjligheten Jag vill inte jobba, men måste för ekonomin.Jag har typ bara jobbat en sommar sen Leo föddes så jag har värsta ångesten, vill ju vara ledig på sommaren.
    Jag har sån beslutsångest så hälften kunde vara nog! Spendera sista helt lediga sommaren med barnen ELLER sommarjobba och ha chans på fortsatt jobb i höst. DÅ måste jag jobba och hellst vill jag slippa söka skitjobb i t.ex Kalmar. Pendla 10 mil varje dag och långa dagar på dagis. Usch så svårt
  • LitenBlomma

Bilder på Ida från idag, 5 mån och 3 dagar. Kass kamera i min iPhone och en bebis som inte vill ligga/sitta still.
    5 mån5 mån5 månsötisåh...leksak!armhävninggladfis

• SchumiFerrari

Jag har närmare till göteborg  men åker gärna till Stockholm.

Har haft första lektionen idag i kursen Religion och sexualitet. Den kommer att bli superbra! Det var en bra lärare

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9