• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess

Oj va hr har skriviys idag!!
    Stockholm i maj låter ju trevligt fast jag ammar ju så kvällen blir nog tidig för min del

Idag har jag varit hos bm..fick en student idag, jättetrevlig mennär hon mätte magen fick hon 31 (!!) när jag var där för 2v sen hade sf mått 26 så jag litar inte riktigt på dom måtten. Igår vägde ju bebisen precis det hon skulle i den veckan osv...skulle väl ha märkt också om magen växt så mycket då borde ju tröjorna strama {#lang_emotions_undecided}

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon

Schumi: Hur går det med dieten?

Movieprincess: Det låter som om man skulle ha märkt den tillväxten på den tiden...
    Här har vi evtl. magsjuka... Olivia spydde ner sig själv i vår säng i natt.... Nu verkar hon helt opåverkad men vi tar det säkra framför det osäkra och åker inte in till sjukhuset idag. Inte i morgon heller.
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-05 13:12:59 följande:
    sthlmfilur: Såg att du har tagit bort din blogg, hoppas allt är bra med er!
    hej!!
    här går det upp och ner.. men valt att ta bort min blogg för tillfället.. men kanske kommer en ny senare men just nu känner jag att jag inte orkar med det.. men skolan funkar och just nu tycker jag att det är roligt där..

ska ni göra en tråd träff eller??
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-06 08:56:04 följande:
    hej!! här går det upp och ner.. men valt att ta bort min blogg för tillfället.. men kanske kommer en ny senare men just nu känner jag att jag inte orkar med det.. men skolan funkar och just nu tycker jag att det är roligt där.. ska ni göra en tråd träff eller??
    Vad skönt att se dig här! Ly75 och jag har varit jätteoroliga ju!
    Ja, vi pratar om en trådträff i Stockholm (så långt har vi kommit men vi vet inte riktigt hur och när ännu).
  • sthlmfilur

jag vill gärna vara med på en träff.. har ni tänkt med eller utan barn??

nej det är oki med mig.. men jag har beslutat att jag ska lämna aliyar.. och det känns tungt har inget sagt till han än..

Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-06 11:24:42 följande:
    jag vill gärna vara med på en träff.. har ni tänkt med eller utan barn?? nej det är oki med mig.. men jag har beslutat att jag ska lämna aliyar.. och det känns tungt har inget sagt till han än..
    Om du känner att det är det du vill så är det säkert rätt beslut men jag förstår att det blir tufft att genomföra. Kram!
    Tanken var att vi skulle ut och skaka rumpa men det är säkert inte genomförbart för alla. Movie kommer ju t.ex. att ha en pytteliten FLICKA (var tvungen att skriva det stort ). Man kanske kan hitta på både och, dagträff och kvällsträff och sen kan var och en se och bestämma vad som passar bäst? Bara en lite idé.
    Här har vi inte haft mera spyor men Olivens matlust är obefintlig. Hon ville dock ha välling ("lllängling") till middag, det tror jag aldrig hon har velat innan. Så det fick hon och sen sov hon (och jag) i två timmar. Det var välbehövligt efter nattens stök. Nu springer hon runt och lagar kattmat med legobitar och vi tittar på Liverpool.
    Här blir det nog vanligt, hederligt godis till Melodifestivalen. Godis finns på andra sidan vägen, för allt annat måste jag släpa mig till Ica...
  • Leos och Vincents mamma

Ang trådträffen så har jag nog tänkt att åka själv utan familjen, blir för dyrt om hela familjen ska bo på hotell Fast iofs så har vi ju kompisar som bor en bit utanför stockholm (tar ca 20 min med pendeln in till city), så vi skulle kanske kunna tvinga in oss där en natt

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Har nu varit och solat och fått min spabehandling, såå skönt, nu är min hud len som en babyrumpa
    Nu målar jag naglarna, sen ska jag äta lite och sen svira om till partykläder, om två timmar åker vi till förfesten

Sthlmfiliur: Ucsh vad jobbigt Stor kram!

Agamemnon: Hoppas det inte är/var magsjuka.

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9