Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Oj va hr har skriviys idag!!
Stockholm i maj låter ju trevligt fast jag ammar ju så kvällen blir nog tidig för min del
Idag har jag varit hos bm..fick en student idag, jättetrevlig mennär hon mätte magen fick hon 31 (!!) när jag var där för 2v sen hade sf mått 26 så jag litar inte riktigt på dom måtten. Igår vägde ju bebisen precis det hon skulle i den veckan osv...skulle väl ha märkt också om magen växt så mycket då borde ju tröjorna strama
Schumi: Hur går det med dieten?
Sthlmfiliur..inte skrämmas sådär!
jag vill gärna vara med på en träff.. har ni tänkt med eller utan barn??
nej det är oki med mig.. men jag har beslutat att jag ska lämna aliyar.. och det känns tungt har inget sagt till han än..
Ang trådträffen så har jag nog tänkt att åka själv utan familjen, blir för dyrt om hela familjen ska bo på hotell Fast iofs så har vi ju kompisar som bor en bit utanför stockholm (tar ca 20 min med pendeln in till city), så vi skulle kanske kunna tvinga in oss där en natt
Har nu varit och solat och fått min spabehandling, såå skönt, nu är min hud len som en babyrumpa
Nu målar jag naglarna, sen ska jag äta lite och sen svira om till partykläder, om två timmar åker vi till förfesten
Sthlmfiliur: Ucsh vad jobbigt Stor kram!
Agamemnon: Hoppas det inte är/var magsjuka.