Grattis acinna! Tråkigt att du inte blev särskilt bra bemött med X:et. När jag först kontaktade sjukvården och blev skickad mellan akutmottagningarna och ingen kunde svara på vad jag drabbats av blev jag sjukt irriterad. 12 timmar i en korridor på akuten en lördag var ingen höjdare. Liten och utelämnad som du skrev är precis rätt ord. Blev dock otroligt väl bemött när jag väl hamnade på rätt ställe. Det verkade inte som att någon av alla de läkarna jag träffade hade sett ett X av den typen förut så då fick jag genast lite mer förståelse för situationen. Men den ångesten jag kände när jag låg på operationsbordet i väntan på att bli sövd - den vill jag aldrig vara med om igen!
kanske 4a: Håller tummarna för att testerna blir starkare, på det översta testet syns det ju absolut något.
Imorgon bitti är det dags för mitt VUL. Har hållt mig ganska lugn hittills men nu börjar jag bli nervös. Låg vaken p.g.a. ryggont stora delar av natten till igår och kände att nu är det kört. Men idag känns det bättre igen. Har börjat känna av lite illamående, är inte särskilt sugen på mat men måste samtidigt äta ofta för att må bra.