Epilepsitråden 11
Hej allihop. Anne h: Vad härligt att läsa att det gått så bra med allt det där. Det är ju skandal att det har fått gå till så man blir så irriterad. Det är något so jag funderar mkt på. Att man måste veta allt för sjukhuser gör minsta möjligt. Och jag försöker att veta allt men kan ju likförbaskat inte veta att jag vet allt
krångligt men jag tror att du förstår vad jag menar där. Så härligt att höra att ni nu får hjälp med den här biten och tacka gud (om man nu tror på det) att fightern sett till att hålla ut så länge trots utmattningen. Är så imponerad och kan bara föreställa mig hur otroligt skönt det ska vara nu med lite hjälp. Hoppas det går bra med assistenter osv själva så väntar vi ju på beslut nu. Lillis: Hoppas ni får riktigt med sömn här framöver. Lusk har gått på trimonil men jag kanske inte borde yttra mig i medicin frågor då Lusk är som han är med sina mediciner. Men nu när jag funderar på det så kanske det är något man kan testa på honnom igen framöver då den faktiskt hade bra effekt på hans GM i 14 dagar men förvärrade myoklonerna. Hursomhelst så är ju karbamazepin ett av de mest använda preparaten och massor av människor får bra hjälp av det så oddsen ser ju onekligen bra ut
Håller tummarna. Sana70: Jag blir så varm i hjärtat när jag läser det du skrivit och faktiskt lite lipig. Det är helt fantastiskt är så glad för eran skull. Just nu: Ja du det där med mediciner är ett riktigt klagoämne
Som när den här tråden gjordes tror jag Lusk fortfarande var medicin fri. Sen dess har han testat och uteslutet ergenyl och inovelon och går nu på keppra och lamictal. Du behöver inte oroa dig för språket fan när jag böjade skriva här så hade jag själv inte en aning om att det ens fanns olika sorters kramper och verkligen inte en aning om att det hette nånting alls
Killen du söker på facebook kallar sig för destinymaker sök det så får du upp den sidan på fb där uppdaterar han ofta med massor av nyheter. Inte just nu dock då han är ute på en sån där jääääätte lång cykeltur för att typ sprida vetskapen om epilepsi. big news i usa iaf
Han heter Glenn A. Fenster och mkt insatt i ep då hans son har haft/har detta. Här rullar det på vi har "is i magen" snacka om att det uttrycket av den snälla st-läkaren jimmy celind aldrig kommer glömmas bort här
those where the days hahahaha usch vad naiv man var då. Hursomhelst allt är väll som vanligt förutom ett rejält bakslag i lördags då han krampade fram o tbx i alla olika sorters former från 5 på morgonen till 13:00 på dagen usch vilket maraton. men sen har det hållit sig på en "normal" nivå med lite trevligare humör t.o.m vissa dagar inte idag dock nu laddar han igen. lever i det där paus landet där man bara väntar och väntar..... på vadå? japp inte särskilt munter kanske men men vi får se vad som händer helt enkelt