det är värst vad ni retar er på småsaker men alltså jag har inte sagt någongång att jag själv fått negativ kritik till att jag ska ha barn, jag har inte sagt att pappan till barnet inte kommer ta sitt ansvar jag har inte sagt att jag inte jobbar , jag skrev bara att det finns ensamstående som får negativ kritik till att föda barnet de väntar!
och sen jag tycker abort är fel om man gör det om o om igen, varför inte bara skydda sig så att man slipper bli gravid då! jag hade skyddade mig och blev gravid ändån! kan också hända eller är det nu ni ska skriva att det inte går? det jag anser är väl inte era problem? om jag nu tycker så som jag tycker så gör jag det, jag är inte sämre människa för det!
även om man är ensamstående eller par så tänker man genom beslutet när man får barn, det säger inte jag att jag inte gjorde för det gjorde jag, hur många gånger som helst men samtidigt kände jag en enorm glädje och eftersom jag har gott om pengar och ett fruktansvärt bra liv så valde jag att behålla det för att jag vet att mitt barn kommer få en underbar uppväxt.
sen om man kan kalla abort som ett slags PREVENTIV medel ( här kan man inte förkorta det och kalla det prev som MASSVIS med människor gör ) är upp till var och en, oavsett vad så gör det så att man inte föder fram barnet!
sen var det här med personangrepp jag tycker att jag får hur mycket personangrepp som helst och jag vet inte till vilken nytta det ska göra för det rör mig inte i ryggen bara, ni känner inte mig så jag kanske kan berätta lite hur jag tänker och hur jag resonerar i saker och ting för att ni ska förstå!
jag bryr mig inte om känslor, jag har aldrig känt en enda sorgsen känsla så länge jag kan minnas och den enda känslan jag känner är lycka, Lycka att jag ska bli mamma och ångrar det inte för fem öre!
jag kan inte bli sårad eller ta saker till mig som ni skriver att jag ska göra och ändra min åsikt för att oavsett vad ni skriver så tar jag inte det till mig pga att jag inte kan det! jag känner jätte mycket inom min familj pga privata själ men jag har aldrig varit kär i någon fast jag har lagt ner hela min själ i ett förhållande. Ni kan skriva nu att jag har problem och kanske måste prata med någon men jag mår inte dåligt av det, som sagt jag är lyckilg, trivs i mitt liv, älskar att jag ska bli mamma och har inte dåligt med pengar!
så varför ska jag lägga ner energi på att försöka ändra det jag står för ?
så snälla fortsätt ni med att försöka klanka ner på mig med det ena och det andra men det är bara borttappad energi ifrån er för som sagt jag tar inte det till mig!