-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
-
Stargirl: Så fina bilder!
-
Ikväll ska jag ta foto på lång snart 5åring i Bee+
Hon hoppade ner i den på väg till dagis i morse och satt perfekt!
-
okej, blir mer å mer övertygad om att det är en bee vi ska ha, och kan dessutom storebror liten 5-åring på 18 kg sitta där ibland åxå så vore det ju suveränt. Men då pratar vi Bee+ eller? Såg att den ska funka för upp till 17 kg, men det brukar ju vara lite tänjbara gränser... Nu ska vi bara hitta nån billig, maken är allergisk mot omotiverat dyra vagnar....
-
Vem fan är inte det, själv är det den enda vagen jag har köpt dyrt och ångrar mig inte en sekund. Andra vagnar finns ju begagnade i nyskick för halva priset så dessa hade jag aldrig köpt nya.bohusbebis skrev 2010-06-23 12:30:10 följande:Nu ska vi bara hitta nån billig, maken är allergisk mot omotiverat dyra vagnar.... -
Mailade just på en på blocket, 4000 kan jag nog få med maken på... Håll tummarna! Hade väl kanske helst haft en röd sufflett, rosa är inte vår favoritfärg, men det går väl att byta...Anatha skrev 2010-06-23 13:28:13 följande:Vem fan är inte det, själv är det den enda vagen jag har köpt dyrt och ångrar mig inte en sekund. Andra vagnar finns ju begagnade i nyskick för halva priset så dessa hade jag aldrig köpt nya. -
Vad ingår i priset?bohusbebis skrev 2010-06-23 14:17:56 följande:Mailade just på en på blocket, 4000 kan jag nog få med maken på... Håll tummarna! Hade väl kanske helst haft en röd sufflett, rosa är inte vår favoritfärg, men det går väl att byta... -
Det står ju inte men jag räknar med regnskydd åxå. Nåt mer som borde finnas med?Tullemi skrev 2010-06-23 14:26:37 följande:Vad ingår i priset?
(inte min annons, men jag hoppas snart min vagn
)
http://www.blocket.se/orebro/Bugaboo_bee__28160806.htm?ca=15&w=3 -
Jahaaa, det är ju en Bee+bohusbebis skrev 2010-06-23 14:29:21 följande:Det står ju inte men jag räknar med regnskydd åxå. Nåt mer som borde finnas med?
)
www.blocket.se/orebro/Bugaboo_bee__28160806.h...
. Jag missade det, trodde det var den gamla. Isf tycker jag att priset är jättebra, förutsatt att skicket är OK
-
Hoppas du får den det är ett jättebra pris och sparar man 1900 kr så kan man nog leva med en rosa suflett i alla fall ett tag.bohusbebis skrev 2010-06-23 14:29:21 följande:Det står ju inte men jag räknar med regnskydd åxå. Nåt mer som borde finnas med?
)
www.blocket.se/orebro/Bugaboo_bee__28160806.h...