• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee
    Anatha skrev 2010-06-23 08:08:03 följande:
    Bläddra bakåt några sidor i tråden så finns bilder på större barn i sina vagnar.
    jag vill se bild på hennes vagn inte med barn i he he
  • Miss Lau

Jag har köpt en beg. Bee och det följde med diverse tillbehör, bla en silvrig sommarsuflett. Egentligen tycker jag att den sufletten är väldigt ful, men den kanske är bra eller vad säger ni med erfarenhet? Blir det för varmt om man inte har en sommarsuflett?

• kakana
    straw2008 skrev 2010-06-22 22:47:16 följande:
    På arlanda får man inte ta med någon vagn in, FÖRUTOM en quinny zapp som blir så liten att den går som handbagage då den är ihopfälld. Vi köpte en begagnad nyss i nyskick på blocket för 500 kr, värd sin vikt i guld vid en mellanlandning.....
    Tack för svar!

Men blir quinny zapp ÄNNU mindre än been? jag tycker den blir så pytte pytte!

Är det någon som vet om det är samma transportväska till cameleon och bee?
  • Lobro

Hur lägger man in en bild i tråden??

• Tullemi
    Lobro skrev 2010-06-23 18:31:15 följande:
    Hur lägger man in en bild i tråden??
    Du måste först lägga in bilden i ditt galleri, sen kopierar du den och klistrar in i tråden.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis

Vad kan en ny sufflett till en Bee+ kosta? Kan man inte ha Bee-sufflett på Bee+ åxå, med tanke på att den går ner mer på sidorna? Den lösningen borde det i alla fall finnas...

• Micjah

Ååå vad jag stör mig på detta skramlande vid handtaget..min lilla tjej somnar inte ens för att det låter så mycket.
    Är det fel på min eller låter alla mycket?
    Känns lite väl att betala 5900:- för en vagn som skramlar..
    Låter som en kundvagn på kullersten
    Skulle gärna reklamera, men om alla låter är det ju ingen idé..vad säger ni andra?

• Läängtar
    Micjah skrev 2010-06-23 20:48:20 följande:

Ååå vad jag stör mig på detta skramlande vid handtaget..min lilla tjej somnar inte ens för att det låter så mycket.
    Skulle gärna reklamera, men om alla låter är det ju ingen idé..vad säger ni andra?

Jag kan inte fatta det här med skrammlandet, jättemånga som skriver om det... Men min skramlar inte, sonen sover jättebra i been och jag har aldrig upplevt att den skramlar!
  • Ellisizza
    Micjah skrev 2010-06-23 20:48:20 följande:

Min är sån med Men sen jag hängde skötväskan i ju-ju-be krokar på handtaget så är det mycket bättre! Låter knappt alls så nu stör jag mig inte på det.

För mig var en rätt tung skötväska på handtaget lösningen

Håller med om att det är dåligt! Har hört flera som har samma problem så vagnen är nog helt enkelt bara så.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6