• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Ellisizza
    Micjah skrev 2010-06-23 21:42:10 följande:
    Hänga skötväskan på handtaget funkar ju säkert, men det känns som att man inte ska behöva göra det för att få vagnen tystare..
    Egentligen SKA man ju inte hänga nåt på handtaget (jag har alltid haft skötväskan hängande där iallafall) så det kan ju inte vara så att Bugaboo rekommenderar detta för att få tyst på vagnen.
    Skittrist på en så dyr vagn! Skäms verkligen att gå runt med den..
    I övrigt en väldigt bra vagn. Saknar dock bygel... men det kommer kanske i framtiden.
    OM det nu finns dom som har en tyst Bee+ så bör man ju kunna reklamera detta problem!
    Jag håller helt med. Blev jättebesviken när jag använde vagnen första gången. Gick och skämdes för att den lät så mycket!

Skrev och klagade här i tråden och tänkte nästan sälja vagnen. Tänkte att man borde få rätt bra för den om man sålde den begagnad.

Men vi behövde en sulky och jag har inte hittat nått bättre alternativ med fullt liggläge och vändbar sits. Så den fick stanna och nu har jag vant mig vid den och tänker inte på skramlet längre.

Verkar som att alla bee+ är så här men du kan ju alltid prova reklamera och se om det går?
  • Blomma80

Min bee+  låter ingenting från handtaget, men jag har skötväskan i korgen under. Tycker den hänger i vägen när den är på handtaget, men min son sitter ju emot mig oxå.

• Preggie
    straw2008 skrev 2010-06-23 20:52:59 följande:
    Ja en bee skulle du aldrig någonsinn få ta med som handbagage men det får du med zappen, vi köpte den endast för mellanlandningen men nu använder jag den hemma hela tiden, älskar den :O) har även en bee såklart!
    Ah, du menar alltså att det finns en bra vagn som kan gå som handbagage?! Toppen! Måste genast kika efter. Vi åker ofta till London då vi har familj där men med ett barn på 2,5 och ett på 8 månader är det lite svårt att ta sig runt på olika aktiviteter med bara en vagn. Sist hade vi bara Bee med oss men insåg snabbt att en till vagn behövs! Tackar för tipset!
  • Juni flickan

Antingen är ni ÖVERKÄNSLIGA med "skramlandet" eller så har alla fått måndagsX, för min skramlar inte märkvärt...

• straw2008
    Preggie skrev 2010-06-23 22:16:14 följande:
    Ah, du menar alltså att det finns en bra vagn som kan gå som handbagage?! Toppen! Måste genast kika efter. Vi åker ofta till London då vi har familj där men med ett barn på 2,5 och ett på 8 månader är det lite svårt att ta sig runt på olika aktiviteter med bara en vagn. Sist hade vi bara Bee med oss men insåg snabbt att en till vagn behövs! Tackar för tipset!
    qiny zapp :O) tex denna!

http://www.blocket.se/kalmar/Quinny_Zapp_28168183.htm?ca=11&w=3
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • zasata

Min skramlar lite, men inte så mkt.

Finns även "flygväska" till zapp om man skall ta den i handbagaget många flygbolag vill inte ha den löst. Men den har inget liggläge eller varukorg, finns en som har detta och är lika liten med.

• Läängtar
    Ellisizza skrev 2010-06-23 20:54:22 följande:
    Har du skötväska hängande på handtaget? För mig skramlar den inte om jag har det men om jag lägger väskan i varukorgen så skramlar det som tusan..
    Ja det har jag ju för det mesta... Men jag har även haft den utan och inte tänkt på att den skramlar... Och jag är känslig nä det gäller sånt, tycker min Cameleon låter mer än Been om man ska jämföra :)
  • Stargirl
    Juni flickan skrev 2010-06-23 22:52:36 följande:
    Antingen är ni ÖVERKÄNSLIGA med "skramlandet" eller så har alla fått måndagsX, för min skramlar inte märkvärt...
    Vad är det som skramlar? Min Bee låter inget alls....eller så är jag just inte känslig för sådant.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-06-24 08:07:38 följande:
    Vad är det som skramlar? Min Bee låter inget alls....eller så är jag just inte känslig för sådant.
    Jag har ju min gamla att jämföra med och tyvärr så skramlar min nya, men inte till den grad att jag går runt och skäms (som nån nästan gjorde ). Men alla nya Bee skramlar väl inte helt enkelt.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Micjah

Min låter precis som när man drar en kundvagn över gatusten.. Eller kör över sånt där galler utanför entrén till typ Ica Maxi
    Då måste jag fått ett måndagsex eftersom det finns dom som inte låter alls eller bara lite.
    Det är precis som att det finns lösa delar inne i späppfästet..

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6