-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
exakt så!Micjah skrev 2010-06-24 08:31:24 följande:Min låter precis som när man drar en kundvagn över gatusten.. Eller kör över sånt där galler utanför entrén till typ Ica Maxi
Då måste jag fått ett måndagsex eftersom det finns dom som inte låter alls eller bara lite.
Det är precis som att det finns lösa delar inne i späppfästet.. -
Hmmm.... låter, kanske inte är nån bra idé att satsa på en beg bee... måste kolla d m säljaren...
-
Precis så är det för mig med!Micjah skrev 2010-06-24 08:31:24 följande:Min låter precis som när man drar en kundvagn över gatusten.. Eller kör över sånt där galler utanför entrén till typ Ica Maxi
Då måste jag fått ett måndagsex eftersom det finns dom som inte låter alls eller bara lite.
Det är precis som att det finns lösa delar inne i späppfästet.. -
Min är tyst som muren, ( fast barnet däri låter rätt bra iblandStargirl skrev 2010-06-24 08:07:38 följande:Vad är det som skramlar? Min Bee låter inget alls....eller så är jag just inte känslig för sådant.
)
-
Vilken är det som är lika liten men har liggläge och varukorg?zasata skrev 2010-06-24 07:33:46 följande:Min skramlar lite, men inte så mkt.
Finns även "flygväska" till zapp om man skall ta den i handbagaget många flygbolag vill inte ha den löst. Men den har inget liggläge eller varukorg, finns en som har detta och är lika liten med. -
Hej! Jag har en liten fundering. Jag har beställt en Bee+ från Barnbutiken.se och även en åkpåse. Saken är den att åkpåsen hör till gamla Bee-vagnen, kommer den att passa? Någon som vet?
-
Funderar på solsydd till vagnen. Har idag parasoll och en solfilt i vagnen och det fungerar bra. Men jag är lite sugen på det nya solskyddet till bee+ (breezy sun canopy). Någon som har det? Är det bra?
Är lite orolig att barnet ska få sol på sig in genom nätet. Min son är under ett år och de ska ju inte ha sol på sig alls. -
Nej, den gamla åkpåsen passar inte till Bee+Malinkanen skrev 2010-06-26 22:21:14 följande:Hej! Jag har en liten fundering. Jag har beställt en Bee+ från Barnbutiken.se och även en åkpåse. Saken är den att åkpåsen hör till gamla Bee-vagnen, kommer den att passa? Någon som vet? -
Sökte lite på det där tidigare, det finns en som heter Titanium Breeze och en som heter Moon Kiss om jag minns rätt. Vet att nån köpte en Titanium i Norge... Den ser lite klenare ut än Zappen, blev något lite större hopfälld men annars rätt lika...Preggie skrev 2010-06-25 01:06:50 följande:Vilken är det som är lika liten men har liggläge och varukorg? -
Okej, då vet jag! Ska försöka avbeställa åkpåsen då. Tack för svaret!
Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg åkpåse lite billigare som passar till Bee+?