• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    Malinkanen skrev 2010-06-26 23:13:16 följande:
    Okej, då vet jag! Ska försöka avbeställa åkpåsen då. Tack för svaret!

Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg åkpåse lite billigare som passar till Bee+?
    Det verkar som om Bugaboo säljer sina saker till ett rekommenderat utpris. De olika butikerna (både fysiska och online) jag har kikat i verkar ha samma priser på Bugaboo-prylar.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Lobro

Testar att lägga in bilder på vår vagn. Ignorera gärna hur stökigt vi har det hemma i bakgrunden...
    bugaboo bee plus
    buggan
    Dottern 1 år och 2 mån i been
    bee+
    Sonen 3 år och 2 mån i been
    bee plus

• FridaLee
    Lobro skrev 2010-06-27 09:50:53 följande:
    Testar att lägga in bilder på vår vagn. Ignorera gärna hur stökigt vi har det hemma i bakgrunden...
    bugaboo bee plus
    buggan
    Dottern 1 år och 2 mån i been
    bee+
    Sonen 3 år och 2 mån i been
    bee plus
    Fin, så snyggt med den offwhite sufletten
  • bohusbebis

Har nu fått hem en urläcker rosa/svart Bee men blev så osäker på om det verkligen är en Bee+ som säljaren sa... Har inte hunnit läsa in mig på skilladerna och tänkte ta genvägen å fråga här. Det står nämligen bara Bee på sufflett-ettiketten... Men ryggstödet är höj å sänkbart å jag tycker att suffletten ser ut att vara den lite mindre varianten som det ska vara på Bee+... Om jag inte blir övertygad så ska jag försöka ta en bild senare ikväll..

• Kajsan
    bohusbebis skrev 2010-06-27 18:16:21 följande:
    Har nu fått hem en urläcker rosa/svart Bee men blev så osäker på om det verkligen är en Bee+ som säljaren sa... Har inte hunnit läsa in mig på skilladerna och tänkte ta genvägen å fråga här. Det står nämligen bara Bee på sufflett-ettiketten... Men ryggstödet är höj å sänkbart å jag tycker att suffletten ser ut att vara den lite mindre varianten som det ska vara på Bee+... Om jag inte blir övertygad så ska jag försöka ta en bild senare ikväll..
    Det står vara Bee på den, och är den höj och sänkbar så är det Bee+.
    Jo just det!
  • bohusbebis
    Kajsan skrev 2010-06-27 18:36:32 följande:
    Det står vara Bee på den, och är den höj och sänkbar så är det Bee+.
    Jo just det!
    Jippiee! Vilket fynd!! Jag älskar den redan, dottern åxå!!!
  • bohusbebis

Vad skiljer suffletterna mellan Bee och nya Bee+ ? Är det så dumt konstruerat att man inte kan ha Bee-suffletter på Bee+ ?? Är sååå sugen på en röd, även om den rosa jag fick med åxå är läcker.

• YayasMami

Är jag den enda som inte fattat var man ska förvara regnskyddet till Bee + när det inte används? Känns som att de har missat den delen eller så är det jag som är helt efter haha...

• Kajsan
    YayasMami skrev 2010-06-28 19:36:23 följande:
    Är jag den enda som inte fattat var man ska förvara regnskyddet till Bee + när det inte används? Känns som att de har missat den delen eller så är det jag som är helt efter haha...
    I garderoben ?
    Jo just det!
  • Micjah
    Kajsan skrev 2010-06-28 19:47:10 följande:
    I garderoben ?
    Jo just det!
    Haha..instämmer!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6