-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Det verkar som om Bugaboo säljer sina saker till ett rekommenderat utpris. De olika butikerna (både fysiska och online) jag har kikat i verkar ha samma priser på Bugaboo-prylar.Malinkanen skrev 2010-06-26 23:13:16 följande:Okej, då vet jag! Ska försöka avbeställa åkpåsen då. Tack för svaret!
Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg åkpåse lite billigare som passar till Bee+? -
-
-
Har nu fått hem en urläcker rosa/svart Bee men blev så osäker på om det verkligen är en Bee+ som säljaren sa... Har inte hunnit läsa in mig på skilladerna och tänkte ta genvägen å fråga här. Det står nämligen bara Bee på sufflett-ettiketten... Men ryggstödet är höj å sänkbart å jag tycker att suffletten ser ut att vara den lite mindre varianten som det ska vara på Bee+... Om jag inte blir övertygad så ska jag försöka ta en bild senare ikväll..
-
Det står vara Bee på den, och är den höj och sänkbar så är det Bee+.bohusbebis skrev 2010-06-27 18:16:21 följande:Har nu fått hem en urläcker rosa/svart Bee men blev så osäker på om det verkligen är en Bee+ som säljaren sa... Har inte hunnit läsa in mig på skilladerna och tänkte ta genvägen å fråga här. Det står nämligen bara Bee på sufflett-ettiketten... Men ryggstödet är höj å sänkbart å jag tycker att suffletten ser ut att vara den lite mindre varianten som det ska vara på Bee+... Om jag inte blir övertygad så ska jag försöka ta en bild senare ikväll.. -
Jippiee! Vilket fynd!! Jag älskar den redan, dottern åxå!!!Kajsan skrev 2010-06-27 18:36:32 följande:Det står vara Bee på den, och är den höj och sänkbar så är det Bee+. -
Vad skiljer suffletterna mellan Bee och nya Bee+ ? Är det så dumt konstruerat att man inte kan ha Bee-suffletter på Bee+ ?? Är sååå sugen på en röd, även om den rosa jag fick med åxå är läcker.
-
Är jag den enda som inte fattat var man ska förvara regnskyddet till Bee + när det inte används? Känns som att de har missat den delen eller så är det jag som är helt efter haha...
-
I garderoben ?YayasMami skrev 2010-06-28 19:36:23 följande:Är jag den enda som inte fattat var man ska förvara regnskyddet till Bee + när det inte används? Känns som att de har missat den delen eller så är det jag som är helt efter haha...
-
Haha..instämmer!Kajsan skrev 2010-06-28 19:47:10 följande:I garderoben ?