-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
De älskar min bee på förskolan! Nu har de vart ute och kört den också och alla pedagoger tycker att den är så SNYGG.
Tror jag ska varva idag och köra cam till dagis så får vi se om den duger också
-
Jo men även billiga sulkyvagnar har en ficka att lägga regnskyddet i då det inte alltid regnar när man går ut. Vad ska man göra med ett regnskydd i garderoben när det regnar plötsligtKajsan skrev 2010-06-28 19:47:10 följande:I garderoben ?
-
Det är rätt dåligt med förvaringsmöjligheter på denna modell inser jag (efter att ha haft en Phil&Ted & UJ med oändliga fiffiga lösningar). Men upptäckte att Phil&teds sidoväska satt som en smäck på sidan. Den slukar ju massor, även om den blir lite bred om rumpan.
Vad har ni andra för väskor/förvaringar? Och hur/var fäster ni dem?
Har en gympapåse-typ som nog skulle passa att ha regnskyddet i, den kanske man kan fästa under sitsen på nåt sätt... Eller bakom.... -
Nån tipsade bakåt i tråden om var man kan köpa lösa suffletter, har bläddrat men inte hittat och sökt på nätet men hittar bara hela vagnar å inga priser på bara sufflett... Nån som har lust att tipsa igen?
-
http://kidzshop.jetshop.se/bugaboo-bee-suflett-p-3103-c-722.aspx till exempel...bohusbebis skrev 2010-06-29 08:31:13 följande:Nån tipsade bakåt i tråden om var man kan köpa lösa suffletter, har bläddrat men inte hittat och sökt på nätet men hittar bara hela vagnar å inga priser på bara sufflett... Nån som har lust att tipsa igen?
-
Jag däremot letar efter suflett till gamla bee... Nån som vet vart jag kan hitta det?
-
Ingen som har det nya solskyddet?Ellisizza skrev 2010-06-26 22:29:50 följande:Funderar på solsydd till vagnen. Har idag parasoll och en solfilt i vagnen och det fungerar bra. Men jag är lite sugen på det nya solskyddet till bee+ (breezy sun canopy). Någon som har det? Är det bra?
Är lite orolig att barnet ska få sol på sig in genom nätet. Min son är under ett år och de ska ju inte ha sol på sig alls. -
Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....YayasMami skrev 2010-06-29 07:59:43 följande:Jo men även billiga sulkyvagnar har en ficka att lägga regnskyddet i då det inte alltid regnar när man går ut. Vad ska man göra med ett regnskydd i garderoben när det regnar plötsligt
-
fast det tar ju en nedrans plats i korgen då, och riskerar att gå sönder om man stuvar korgen med annat..... Jag har mitt i en liten pippitygväska/påse, det är inte optemalt men tar inte upp all korg plats i alla fall....Stargirl skrev 2010-06-29 10:16:43 följande:Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....
-
Kolla Tradera, där skulle det visst dyka upp nåt om några dagar. (inte jag som säljer, men jag hörde ett rykte)bittersweeet skrev 2010-06-29 09:12:42 följande:Jag däremot letar efter suflett till gamla bee... Nån som vet vart jag kan hitta det?