-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
TACK, nu lagd till favoriter!Tullemi skrev 2010-06-29 08:47:05 följande:kidzshop.jetshop.se/bugaboo-bee-suflett-p-310... till exempel...
-
http://www.tradera.com/Bugaboo-Bee-Suflett-Khaki-NY--auktion_340818_114280956bittersweeet skrev 2010-06-29 09:12:42 följande:Jag däremot letar efter suflett till gamla bee... Nån som vet vart jag kan hitta det?
Här är en åxå, fast jag tror att det skulle komma en röd om nån dag (inte min/mina annonser). -
Nä jag tänkte mer som på tex MacLaren, en liten ficka som knappt syns bakom sufletten. Tycker det är fulare om det ligger massa skräp i korgen, vill bara ha min miniskötväska där och i den får det inte plats men jag får väl försöka klura ut något själv...Stargirl skrev 2010-06-29 10:16:43 följande:Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....
-
Förresten, nån som sytt egen sufflett? Är det möjligt tro?
-
men det där är inte till +. För visst hade du en Bee+? Om jag inte är helt fel ute...bohusbebis skrev 2010-06-29 11:06:44 följande:www.tradera.com/Bugaboo-Bee-Suflett-Khaki-NY-...
Här är en åxå, fast jag tror att det skulle komma en röd om nån dag (inte min/mina annonser). -
Det är ett tips till signaturen "tamencita" som letar till gamla Bee.Pruseluskan skrev 2010-06-29 13:17:54 följande:men det där är inte till +. För visst hade du en Bee+? Om jag inte är helt fel ute...
-
Jajustdet. Jag råkade i min iver nämligen buda på en röd som visade sig vara till Bee, men säljaren var så schysst att vi löste det ändå. Så den skulle nog komma ut snart igenTullemi skrev 2010-06-29 13:45:09 följande:Det är ett tips till signaturen "tamencita" som letar till gamla Bee.
-
oj, jag missade några inlägg upp.....bohusbebis skrev 2010-06-29 22:12:38 följande:Jajustdet. Jag råkade i min iver nämligen buda på en röd som visade sig vara till Bee, men säljaren var så schysst att vi löste det ändå. Så den skulle nog komma ut snart igen
-
Men finns det något fulare? än värre när "påsen" är i neongult med texten "brio" på urk ha ha hatar verkligen de.Stargirl skrev 2010-06-29 10:16:43 följande:Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....
Regnskyddet blir bara 1cm tjockt om du viker ihop det o lägger i korgen. -
Fast med sidoväskor blir ju vagnen för et första skitful o för det andra lika bred som en klassisk dubbel på tvären typ... sorry men så tycker jagbohusbebis skrev 2010-06-29 08:28:17 följande:Det är rätt dåligt med förvaringsmöjligheter på denna modell inser jag (efter att ha haft en Phil&Ted & UJ med oändliga fiffiga lösningar). Men upptäckte att Phil&teds sidoväska satt som en smäck på sidan. Den slukar ju massor, även om den blir lite bred om rumpan.
Vad har ni andra för väskor/förvaringar? Och hur/var fäster ni dem?
Har en gympapåse-typ som nog skulle passa att ha regnskyddet i, den kanske man kan fästa under sitsen på nåt sätt... Eller bakom....