• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • YayasMami
    Stargirl skrev 2010-06-29 10:16:43 följande:
    Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ www.minmolly.se ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    Nä jag tänkte mer som på tex MacLaren, en liten ficka som knappt syns bakom sufletten. Tycker det är fulare om det ligger massa skräp i korgen, vill bara ha min miniskötväska där och i den får det inte plats men jag får väl försöka klura ut något själv...
  • Tullemi
    Pruseluskan skrev 2010-06-29 13:17:54 följande:
    men det där är inte till +. För visst hade du en Bee+? Om jag inte är helt fel ute...
    Det är ett tips till signaturen "tamencita" som letar till gamla Bee.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-06-29 13:45:09 följande:
    Det är ett tips till signaturen "tamencita" som letar till gamla Bee.
    Milea 080217 Lucas 100202
    Jajustdet. Jag råkade i min iver nämligen buda på en röd som visade sig vara till Bee, men säljaren var så schysst att vi löste det ändå. Så den skulle nog komma ut snart igen
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2010-06-29 22:12:38 följande:
    Jajustdet. Jag råkade i min iver nämligen buda på en röd som visade sig vara till Bee, men säljaren var så schysst att vi löste det ändå. Så den skulle nog komma ut snart igen
    oj, jag missade några inlägg upp.....
  • straw2008
    Stargirl skrev 2010-06-29 10:16:43 följande:
    Mitt regnskydd ligger alltid i varukorgen....jag har aldrig saknat en "ficka". Dessutom tycker jag att dessa fula påsar som hänger på vagnarna med regnskydd i är skitfula....
    ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ www.minmolly.se ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪
    Men finns det något fulare? än värre när "påsen" är i neongult med texten "brio" på urk ha ha hatar verkligen de.
    Regnskyddet blir bara 1cm tjockt om du viker ihop det o lägger i korgen.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    bohusbebis skrev 2010-06-29 08:28:17 följande:
    Det är rätt dåligt med förvaringsmöjligheter på denna modell inser jag (efter att ha haft en Phil&Ted & UJ med oändliga fiffiga lösningar). Men upptäckte att Phil&teds sidoväska satt som en smäck på sidan. Den slukar ju massor, även om den blir lite bred om rumpan.
    Vad har ni andra för väskor/förvaringar? Och hur/var fäster ni dem?
    Har en gympapåse-typ som nog skulle passa att ha regnskyddet i, den kanske man kan fästa under sitsen på nåt sätt... Eller bakom....
    Fast med sidoväskor blir ju vagnen för et första skitful o för det andra lika bred som en klassisk dubbel på tvären typ... sorry men så tycker jagSkäms
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6