• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis
    straw2008 skrev 2010-06-29 23:56:24 följande:
    Fast med sidoväskor blir ju vagnen för et första skitful o för det andra lika bred som en klassisk dubbel på tvären typ... sorry men så tycker jagSkäms
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
    Så sant, men vi laddar för en heldag på Liseberg å jag har ingen lust att gå å släpa på all packning själv!
  • LillaMiss Piggy

VILL HA EN BEE!!!
    Vill verkligen ha en bee. HAr ju en cameleon och den funkar egentligen fortfarande men vill ha nått mindre.

VAd har ni för bra argumment för been??

• Tullemi
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-30 18:12:57 följande:
    VILL HA EN BEE!!!
    Vill verkligen ha en bee. HAr ju en cameleon och den funkar egentligen fortfarande men vill ha nått mindre.

VAd har ni för bra argumment för been??
    Ja, jag tycker ju så gott som allt är bra med Bee'n så säg du istället varför du INTE ska köpa den, haha . Skulle väl vara priset då kanske, hm.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • E 2007

Hur är been att köra på kullerstenar??

Är det någon butik i Stockholm som har båda modellerna, så man kan test sitta dem båda?

• Tullemi
    E 2007 skrev 2010-06-30 21:02:11 följande:
    Hur är been att köra på kullerstenar??

Är det någon butik i Stockholm som har båda modellerna, så man kan test sitta dem båda?
    Kullersten är ingen hit. Det går att köra vagnen, men det skumpar en hel del. Min lille Lucas är en tjockisbebis och hela han dallrar som jello på kullersten
  • Micjah

Är det någon som beställt från www.fruugo.com tidigare?
    Aldrig sett den sidan och det va ju typiskt att man redan köpt sin vagn..

• Tullemi
    Micjah skrev 2010-06-30 22:27:05 följande:
    Är det någon som beställt från www.fruugo.com tidigare?
    Aldrig sett den sidan och det va ju typiskt att man redan köpt sin vagn..
    Jag tittade bara lite snabbt och 5100:- för en Bee är ju bra, men vad ligger frakten på? Det kunde jag inte utläsa.
  • Tullemi
    Tullemi skrev 2010-06-30 22:36:39 följande:
    Jag tittade bara lite snabbt och 5100:- för en Bee är ju bra, men vad ligger frakten på? Det kunde jag inte utläsa.
    ...eller var det 5100:- MED frakt kanske.....?
  • ami
    Tullemi skrev 2010-06-30 21:47:12 följande:
    Kullersten är ingen hit. Det går att köra vagnen, men det skumpar en hel del. Min lille Lucas är en tjockisbebis och hela han dallrar som jello på kullersten
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6