-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Fick plats aldeles utmärkt och det finns plats att trycka in lite smuts tvätt och dyl på vägen hem
-
Ja, det är ju bra... Då får det nog bli att inhandla en sån.. Vi har ju även en cameleon så då har man jumöjlighet att ta med den nån annan gång om man köper den väskan.FridaLee skrev 2010-07-05 13:03:14 följande:kan testa våran bee+ i camelon väskan vi har, återkommer straxt.
Däremot så tar ju bee väskan mindre plats men i cam väskan kan ni ju packa ner massa extra saker så ni slipper ta vikten i vanliga bagaget. -
Ja vi har ju rest med camen några ggr och det var super smidigt att ha en vagn med stora bakhjul på stranden. Vi använde strandläget en hel del på senaste resan.Läängtar skrev 2010-07-05 16:40:52 följande:Ja, det är ju bra... Då får det nog bli att inhandla en sån.. Vi har ju även en cameleon så då har man jumöjlighet att ta med den nån annan gång om man köper den väskan. -
Jo, man får väl se det så..Jag kommer ju fortfarande ha kvar var EL Nitro, som jag gillar skarpt, men jag vill ha den som en mer rejäl paraplysulky/shoppingvagn, och som jag kan ha sittdelen vänd mot mig:)bohusbebis skrev 2010-07-05 09:36:15 följande:Det beror nog på hur man ser det. Vi ser Bee:n som ett rejälare alternativ till paraplysulky som jag inte riktigt lyckas bli vän med. Skulle inte se Bee som ett alternativ till vår "terrängsulky" som vi kör med på grusvägar etc... Tror inte heller att vi kommer köra vår Bee i vinter, men vem vet... Fast vi bor på vischan... Bee:n använder vi på resa/ i stan / när vi handlar etc...
Vad är det du inte riktigt gillar med Bee´n då?? Nu har jag redan hunnit beställt en så säg inget jag kommer få ångest över
Fick vagnen+en extra gul suffla, mugghållare och Iphonehållare (det var mannens krav för att jag skullr få köpa den, att han fick en iphonehållare...) för 5900:-, det var väl ett bra pris hursomhelst?? -
eternalstar skrev 2010-07-05 23:39:31 följande:Jo, man får väl se det så..Jag kommer ju fortfarande ha kvar var EL Nitro, som jag gillar skarpt, men jag vill ha den som en mer rejäl paraplysulky/shoppingvagn, och som jag kan ha sittdelen vänd mot mig:)
Vad är det du inte riktigt gillar med Bee´n då?? Nu har jag redan hunnit beställt en så säg inget jag kommer få ångest över
Fick vagnen+en extra gul suffla, mugghållare och Iphonehållare (det var mannens krav för att jag skullr få köpa den, att han fick en iphonehållare...) för 5900:-, det var väl ett bra pris hursomhelst??Wow, det var ett bra pris! Kollade lite på Frugo men tyckte allt blev så dyrt med frakt... Kanske inte kollade ordentligt.
Den enda invändning jag har är att hjulen är så små, men jag är van vid 12" lufthjul så allt blir ju mindre... Och så blev jag lite förvånad över att den faktiskt blir större än vår Phil&Teds hopvikt, fast Bee:n är förstås lättare. Och läckrare! -
Ja! jag tyckte de med! Jo hjulen är ju i minsta laget:/bohusbebis skrev 2010-07-06 08:31:28 följande:Wow, det var ett bra pris! Kollade lite på Frugo men tyckte allt blev så dyrt med frakt... Kanske inte kollade ordentligt.
Den enda invändning jag har är att hjulen är så små, men jag är van vid 12" lufthjul så allt blir ju mindre... Och så blev jag lite förvånad över att den faktiskt blir större än vår Phil&Teds hopvikt, fast Bee:n är förstås lättare. Och läckrare!
Men nu blir jag lite nervös.. Någon skrev tidigare i tråden att sin nya Bee plus rasslade som en kundvagn...?! De vill jag ju inte..Någon mer som varit med om det?? -
Jag läste också det och var orolig men jag tycker faktiskt inte att den rasslar så mycket men det är ju subjektiva upplevelser gå in och kläm på den i butik.eternalstar skrev 2010-07-07 23:37:51 följande:Ja! jag tyckte de med! Jo hjulen är ju i minsta laget:/
Men nu blir jag lite nervös.. Någon skrev tidigare i tråden att sin nya Bee plus rasslade som en kundvagn...?! De vill jag ju inte..Någon mer som varit med om det?? -
Min rasslar inte. Ännu. Peppar peppar...
En transport-väsk-fråga. Finns det en nyare och en äldre variant på transportväska?? Tycker mig ha sett det i annonser... Nån som har den äldre, isåfall, och kan berätta om den är bra. Var inne i butik idag och klämde på den nya och den är ju verkligen rejäl. Motiverar det isåfall att betala nästan tusen kronor mer för den? Än en begagnad som verkar vara av äldre typ... Vi kommer flyga och ha vagn/väska på flaket på gubbens pickup. -
Min bee låter liiite när inget barn sitter i den när man går ute, men inte annars. Inget jag ens hade tänkt på om det inte skrivits här!
Kanske beror på vilket håll man har sitsen åt? -
En grej jag stör mig på dock är att suffletten och ryggstödet inte går ihop inne i sitsen om nån förstår vad jag menar??
Svårt att förklara men tycker det ser konstigt ut att ryggstödet inte går ända upp i suffletten, det är lixom ett mellanrum.. Nån som hajar vad jag menar?
Får kanske knäppa ett kort och visa annars!