-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Lobro skrev 2010-07-08 18:45:36 följande:En grej jag stör mig på dock är att suffletten och ryggstödet inte går ihop inne i sitsen om nån förstår vad jag menar??Svårt att förklara men tycker det ser konstigt ut att ryggstödet inte går ända upp i suffletten, det är lixom ett mellanrum.. Nån som hajar vad jag menar? Får kanske knäppa ett kort och visa annars!
-
Oj va knepigt de blev!
Ta ett kort och visa hur du menar!! Förhoppningsvis var det bara ett måndagsexemplar som gnisslade
Jag väntar som en tok på vagnen, men hur kommer den fraktad, är det värsta plockepinnet eller är den "ihopbyggd" och klar?
-
Ååhh, nu har jag precis beställt en svart Bee+ från Kidzshop (ej min butik!) och hoppas att den kommer hem SNABBT!
Någon annan som beställt från det stället? Är de bra att ha och göra med?
Vi har en Cameleon också.. känns inte som att jag vill göra mig av med den då den förmodligen är snäppet enklare att köra i snö (med snöhjulen då såklart). Hur tänker ni andra? Hur är Been att köra i exempelvis snö? Kanske lite onödigt med en sommarvagn och en vintervagn, men nya Been är ju så fiin!
-
Jag har också båda, men nu används ju bara been...Poppit skrev 2010-07-09 00:31:26 följande:Ååhh, nu har jag precis beställt en svart Bee+ från Kidzshop (ej min butik!) och hoppas att den kommer hem SNABBT!
Vi har en Cameleon också.. känns inte som att jag vill göra mig av med den då den förmodligen är snäppet enklare att köra i snö (med snöhjulen då såklart). Hur tänker ni andra? Hur är Been att köra i exempelvis snö? Kanske lite onödigt med en sommarvagn och en vintervagn, men nya Been är ju så fiin!
Men jag tänker som dig att Camen är nog ett måste i vinter. -
Jag har handlat från Kidzshop och har varit jätte nöjd varje gång (inte min butik i heller).Poppit skrev 2010-07-09 00:31:26 följande:Ååhh, nu har jag precis beställt en svart Bee+ från Kidzshop (ej min butik!) och hoppas att den kommer hem SNABBT!
-
Bekantar oss för fullt med nya Bee:n, har saknat förvaring men hittade denna häromdan
http://www.pappaprylar.se/easywalker-cupholder-mugghallare
Satte den på chassit bakom sitsen, liksom. Inte snyggaste designen kanske, men sitter som en smäck och smälter fint in i vagnen som nu är klädd i sommarskrud med silver-solsuffletten (som jag först tyckte var urful). Här ryms lite plåster-å-bra-att-ha-saker samt drickaflaskor. Ska bara fundera ut nån reflex eller nåt som kan dölja texten... -
nån som har en suflett till gamla been att sälja till mig? svart, khaki eller rosa
[email protected] -
Är så när att köpa en bee+ idag... men några sista frågor till experterna
.
Har sett den vanliga bee med en rosa sufflett, är den till bee+ lika "rosa"? Vad köper ni för färg?
Om ni åker till stranden, går det bra att dra den baklänges då?
En som jag frågade som hade bee+ sa att hon tyckte det var svårt för barnet att sitta i vagnen, hade inget att hålla sig i liksom. Vi har en frog nu och dottern sitter ju ganska "inkapslad" i vagnen, och dels med bågen fram. Är det någon mer som upplevt detta?
Vilken återförsäljare i Stockholm har ett ex som man kan testa ordentligt som inte sitter fast?
Tack på förhand -
Det här med att inte ha något att hålla sig beror nog väldigt mycket på vilken vagn man haft innan. Vi har ju bara haft Bee hela tiden så vi saknar inte det. Men mindra barn måste ju vara selade hela tiden.E 2007 skrev 2010-07-13 08:38:36 följande:Är så när att köpa en bee+ idag... men några sista frågor till experterna
.
Har sett den vanliga bee med en rosa sufflett, är den till bee+ lika "rosa"? Vad köper ni för färg?
En som jag frågade som hade bee+ sa att hon tyckte det var svårt för barnet att sitta i vagnen, hade inget att hålla sig i liksom. Vi har en frog nu och dottern sitter ju ganska "inkapslad" i vagnen, och dels med bågen fram. Är det någon mer som upplevt detta?
Vilken återförsäljare i Stockholm har ett ex som man kan testa ordentligt som inte sitter fast?
Tack på förhand -
Det var en rosa sufflett på vår vagn när vi köpte den (använd 2 ggr!!!!) och den är.... chockrosa eller cerise, vet inte riktigt hur den andra bee-rosa var, skulle tro att det är samma. Dottern är tyvärr mer röd så den rosa skar sig mot det mesta hon har så det fick bli en röd + sommarsilverUVsuffletten (som nu sitter på).E 2007 skrev 2010-07-13 08:38:36 följande:Är så när att köpa en bee+ idag... men några sista frågor till experterna
.
Tack på förhand
Ang att hålla i sig, vår dotter är 2 år och gillar att hålla i chassisidorna, är ju som handtag för henne. Har dock sett på Ebay att det ska finnas bumperbar till Bee:n... Ingen erfarenhet av det dock.