• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee
    Läängtar skrev 2010-07-28 10:47:58 följande:
    Tack :)
    Vet du om man kan göra det direkt på arlanda eller ska man boka via hemsidan?
    jag tror man måste boka, har inte själv använt mig av dem.
  • Läängtar
    FridaLee skrev 2010-07-28 10:51:05 följande:
    jag tror man måste boka, har inte själv använt mig av dem.
    Ja det verkar så :) Får bli en sån, det var ju billigt! Tack för hjälpen
  • FridaLee
    Läängtar skrev 2010-07-28 10:54:26 följande:
    ja det är ju billigt och skyddar vagnen ha en trevlig resa.
  • malush

En liten fråga..

Om man tänker satsa på en Bee+ från då barnet är runt halvåret (som enda vagn) - ska man införskaffa en coocon då eller är det för de allra minsta?

• Therese1981

Hej hej jag har en dotter på 14 månader,nu kör vi urban j 2010 men vill ha en liten lätt sulky variant,och tycker bee+ ser fin ut.
    Vad tror ni blir den för liten för henne? hur gammla var era barn då dom hade denna vagen?
    var köper man den billigast?

• Tullemi
    malush skrev 2010-07-29 01:11:42 följande:
    En liten fråga..

Om man tänker satsa på en Bee+ från då barnet är runt halvåret (som enda vagn) - ska man införskaffa en coocon då eller är det för de allra minsta?
    Jag tror inte att cocoon kommer passa en 6-månaders alls. Min son är också 6 månader och han sover gott i vagnen med bara en liten filt. Vid 6 månaders ålder är dom ju inte sååå små längre så dom behöver (eller får plats i) en cocoon. Mjukliften (vi hade annan modell i den äldre Bee'n när sonen var mini) tog vi bort för ganska så länge sedan.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • straw2008
    Läängtar skrev 2010-07-28 10:54:26 följande:
    Man kan hyra den direkt på arlanda, man går till sas servicedisk.

Det finns bara en GIGANTISK väska o den går som specialbagage o kommer alltid sist på bandet (vi missade våra anknytande flyg till usa eftersom de var tvugna att ta denna airshell på en golfbil). Den får bara åka med gratis om de är extremt generösa vid incheckningen annars får du betala en massa för den

Aldrig mer att jag hyr en sån.... den får inte plats i en bil (den är ju ca som ett badkar o storleken).
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Blomma80

Åh jag e också i valet å kvalet om vi ska ta med våran vagn på resan (vi har heller ingen väska) alla säger att deras vagnar blivit skeva efter flygplansbehandlingen och det vill man ju inte. Vi tog iof ett sånt där babypaket där paraplysulky ingår så vi får en sån på plats men tänk om den e kass....Mmmm beslutsångest var det...

• Anatha
    malush skrev 2010-07-29 01:11:42 följande:
    En liten fråga..

Jag har i princip enbart använt Been sen dottern var stax över 4 månader och har ingen cocoon.
  • malush
    Tullemi skrev 2010-07-29 08:42:39 följande:
    Jag tror inte att cocoon kommer passa en 6-månaders alls. Min son är också 6 månader och han sover gott i vagnen med bara en liten filt. Vid 6 månaders ålder är dom ju inte sååå små längre så dom behöver (eller får plats i) en cocoon. Mjukliften (vi hade annan modell i den äldre Bee'n när sonen var mini) tog vi bort för ganska så länge sedan.
    Ok då skippar vi det när det är dags för inköp
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6