-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ni som kan det här med Bugaboo Bee, är åkpåsen vindtät eller är det "bara" en fleecepåse?
-
Jag är förälskad! Min nya Bee+ från Fruugo.se landade hos mig imorse:)
Jag har testat en hel del vagnar, men nu är jag nöjd på riktigt!!
Men shit vilken stor bild..aja..

-
min bee funkar bra på grus, där vi bor är det fullt av grusgångar...Anatha skrev 2010-07-23 08:50:59 följande:Jag har been och har iof inte kört den i snö då jag köpte den i våras men jag tror inte den funkar alls i snö då den kör fast så fort det är lite grus.
har du bee eller bee+? -
Det finns olika grusvägar och mindre grus funkar hur bra som helst. Grus av större modell är värre.Pruseluskan skrev 2010-07-27 11:41:21 följande:min bee funkar bra på grus, där vi bor är det fullt av grusgångar...
har du bee eller bee+? -
okej, då är jag med. För min funkar fin fint, härTullemi skrev 2010-07-27 14:11:42 följande:Det finns olika grusvägar och mindre grus funkar hur bra som helst. Grus av större modell är värre.

ja nu ser man ju inte hur gruset ser ut kanske...
-
Grusvägar funkar bra men sådana där krattade grusgångar man har tex i en trädgård funkar inte alls då kör den fast tycker jag.
-
Ja, precis. När gruset är lagt så där "mjukt" att fötterna gör spår, ja då går det inte bra med Bee'n.
-
Någon som flygit med sin bee utan transportväska??
Jag kan inte köpa en ny transportväska innan vi ska flyga. (Begagnat verkar ju vara omöjligt) Jag o sambon gifter oss om 3 veckor så alla pengar går dit! Blir ju annars till att sälja been och köpa en annan billigare paraplyvagn som man inte är lika rädd om.
Men om nån har flygit utan transportväska, hur har ni gjort? Ta av hjul antar jag är ett måste? -
Grattis till giftermålet! jag skulle ta bubbelplast och linda in den i eller hyra ett airshell på arlanda. http://www.airshells.com/default.aspLäängtar skrev 2010-07-28 10:24:26 följande:Någon som flygit med sin bee utan transportväska??
Jag kan inte köpa en ny transportväska innan vi ska flyga. (Begagnat verkar ju vara omöjligt) Jag o sambon gifter oss om 3 veckor så alla pengar går dit! Blir ju annars till att sälja been och köpa en annan billigare paraplyvagn som man inte är lika rädd om.
Men om nån har flygit utan transportväska, hur har ni gjort? Ta av hjul antar jag är ett måste? -
Tack :)FridaLee skrev 2010-07-28 10:43:00 följande:Grattis till giftermålet! jag skulle ta bubbelplast och linda in den i eller hyra ett airshell på arlanda. www.airshells.com/default.asp
Vet du om man kan göra det direkt på arlanda eller ska man boka via hemsidan?