• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • litenlind

Här finns ett säteri, det ligger precis bortanför mig här i Tuve. Stora Holms säteri heter det.

Alva är lite snorig idag, hoppas det inte blir nån större förkyldning av det.

Fyy vad kallt det är! Kan det inte bli vår och varmt NU!!!

• Josephine78

Godmorgon

Eller nja, godmorgon för att solen skiner men lill skruttan är ju hostig, snorig och febrig

Jag är ledig två dagar sen blir det till att jobba helgen..

Ska nog ge mig ut på en liiiten promenad sen lite senare under dagen, frisk luft skadar ju inte även om dom små är sjuka.

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • litenlind

Förkyldningar och andra sjukdomar borde förbjudas och utrotas!

Visst är det härligt med solen! Bara värmen som saknas. Tänk att bara kunna gå rakt ut utan alla jäkla kläder.

• Josephine78

Ja jag riktigt lääääääääääängtar efter att slippa overaller på barnen, jackor, mössor och andra krångliga kläder

Och alla sjukdomar och skit kan också försvinna!!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • litenlind

Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"

• coolchick

God morgon!

Jihoo, ännu en solig dag!! {#lang_emotions_sunny} Härligt!

Ikväll ska jag och sambon gå på hockey. Han fick biljetter på jobbet. Blir kanonkul, det är ett tag sedan vi var på nån match nu. Hoppas bara de vinner nu också

• Flisan 80
    litenlind skrev 2010-03-04 08:30:54 följande:
    Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"
    Haha, sötis!
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Carolina1979
    coolchick skrev 2010-03-04 08:41:28 följande:
    God morgon!Jihoo, ännu en solig dag!! Härligt!Ikväll ska jag och sambon gå på hockey. Han fick biljetter på jobbet. Blir kanonkul, det är ett tag sedan vi var på nån match nu. Hoppas bara de vinner nu också
    Underbart med sol!
    Ni får se till att heja ordentligt så de vinner såklart! Har S legat av sig nu eller? Längesen man hörde att han vann biljetter... Ha en härlig dag och hoppas Tindra mår bättre! Kram
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • coolchick
    Hahaha, ja snacka om att de apar efter saker som vi gör med dem
  • Carolina1979
    Gulligt!
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2