• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    Carolina1979 skrev 2010-03-04 08:49:52 följande:
    Underbart med sol! Ni får se till att heja ordentligt så de vinner såklart! Har S legat av sig nu eller? Längesen man hörde att han vann biljetter... Ha en härlig dag och hoppas Tindra mår bättre! Kram
    Ja S har helt tappat stinget Honom kan man inte lita på längre. Sist han vann biljetter så tog han ju dessutom med sig J!! {#lang_emotions_surprised} Vilket svek
  • atena100
    litenlind skrev 2010-03-04 08:30:54 följande:
    Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"
    Naaaw! Såå sötigt! Börjar längta till när hon börjar prata mer, eller att man förstår o hör otrdentliga ord... ;)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Smulu

Liten Lind: Haha, Söta tjejen

Här är vi fortfarande småkrassliga  
    Men idag så ska vi i allfall ta oss iväg en tur till stan
  • litenlind

Ja de är som svampar med att ta till sig saker nu. Visst är det gulligt när man förstår dem.

Undrar vad vi ska göra idag. Man blir ju lite sugen på att gå ut i fina vädret. Kanske ska försöka ta sig ner till stan i eftermiddag...

• atena100

Moornings! Isch idag vakna M vid 6.15 ville ha välling direkt! Hon var fortfarande trött så försökte somna om, men strax efter 7 ville hon UPP!!! Ätit frukost o nu sitter hon o myser o tittar på barntv....Ooo, jag som skulle städa, men tror inte jag orkar...bättre o försöka vila när M gör det!! Sen i em ska vi iväg o fika hemma, mamma/bebis-träff....
    Härligt med en till SOLIG dag!!!

Ha det gott alla! kram

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"
    haha naaw {#lang_emotions_flower}
  • coolchick

Gud vad jag velar med mina resor Nu har jag faktiskt lagt Egypten på hyllan och kollar Turkiet igen. Vi vet ju att vi älskar Turkiet, och jag blir så osäker på Egypten. Det är verkligen älska eller hata har jag förstått. Ingen gråzon emellan...

Nu lutar det starkt åt en vecka i Kemer, Turkiet. Någon som varit där? {#lang_emotions_dreamer}

• Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-04 10:48:25 följande:
    Gud vad jag velar med mina resor Nu har jag faktiskt lagt Egypten på hyllan och kollar Turkiet igen. Vi vet ju att vi älskar Turkiet, och jag blir så osäker på Egypten. Det är verkligen älska eller hata har jag förstått. Ingen gråzon emellan...Nu lutar det starkt åt en vecka i Kemer, Turkiet. Någon som varit där?
    Skit i Turkiet och åk till Cypern när vi åker dit
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    Hihi, visst är dom söta Linnéa kan sitta med sin docka och klappa på huvudet också och säga sååååååå och pussa henne på huvudet
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2