• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Carolina1979
    coolchick skrev 2010-03-04 09:01:15 följande:
    Ja S har helt tappat stinget Honom kan man inte lita på längre. Sist han vann biljetter så tog han ju dessutom med sig J!! Vilket svek
    Illa illa illa - du får bjuda honom på mer fika
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SofiaLind
    minSaile skrev 2010-03-03 10:25:40 följande:
    oh härligt med 20 grader..hade jag också velat ha...just nu har vi -11 grader. Vad hittar ni på där?
    Vi är vid havet och solar, äter gott ute, tar långa promenader..=) SPelar en del golf. Underbart, men nu längtar jag allt hem. På söndag bär det av till Göteborgskylan igen! Ska försöka packa med mig lite värme härifrån...
  • LillaLoppanT

Cool & Carolina: är det Tindras pappa ni pratar om som brukar tävla? för jag hörde nån på radion som hette somhan för ett tag sedan. Har för mig att han vann Frölunda-biljetter och skulle ta med sin dotter. Då tänkte jag att set kanske var den S ni känner. Lät det snurrigt?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Carolina1979

Loppan: Japp, Tindras pappa

• Carolina1979

Här hade vi 14 grader varmt just utanför köksfönstret i eftermiddags, solen gassar som bara den på där - kändes riktigt härligt och det var VARMT i köket!

• Maria86Emil08

Cool: Vi kollade lite på Egypten och vi vart också lite osäkra fast på resebyrån sa de att Egypten va populärast nu, så så dåligt kan det ju inte va. Jag tror Turkiet är fint överallt. Vi ska börja spara och satsa på Thailand nästa år, vi harr räknat ut att det blir ungefär samma summa i slutändan å vi båda älskar Thailand:).

Sofia: Snälla...snälla ta me lite värme till mig, det gör du väll?

Idag var vi vid vår båt och tog en långpromenad ute på havet, lite speciellt att gå på vatten:)

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2