• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind
    Maria86Emil08 skrev 2010-03-04 19:22:15 följande:
    Cool: Vi kollade lite på Egypten och vi vart också lite osäkra fast på resebyrån sa de att Egypten va populärast nu, så så dåligt kan det ju inte va. Jag tror Turkiet är fint överallt. Vi ska börja spara och satsa på Thailand nästa år, vi harr räknat ut att det blir ungefär samma summa i slutändan å vi båda älskar Thailand:). Sofia: Snälla...snälla ta me lite värme till mig, det gör du väll?Idag var vi vid vår båt och tog en långpromenad ute på havet, lite speciellt att gå på vatten:)
    Ska försöka!!
  • LillaLoppanT

Cool: Jag gillade inte Turkiet (Marmaris) Men däremot så gillade jag verkligen Egypten (Sharm El Sheik)
    Men det är 7 år sedan vi var där. Och det var helt "nytt" som turistmål, vilket gjorde att försäljare och så inte var lika jobbiga som dom säkert är nu. Marmaris var ju helt hopplöst att gå omkring i, dom nästan slet in en i butikerna ju.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • browniieee

Jag vet att vi inte diskuterat graviditet osv här men då de flesta har nyfödda eller småttingar här inne så vill jag bara tipsa om att göra ett kort besök i min blogg. Fick filmat Sulcii idag nämligen i magen och det är det mest alien-lika jag någonsin sätt.. SKIT COOLT!

• Flisan 80
    browniieee skrev 2010-03-04 20:28:37 följande:
    Jag vet att vi inte diskuterat graviditet osv här men då de flesta har nyfödda eller småttingar här inne så vill jag bara tipsa om att göra ett kort besök i min blogg. Fick filmat Sulcii idag nämligen i magen och det är det mest alien-lika jag någonsin sätt.. SKIT COOLT!
    Wooooowww!!! Jises...säker på att det är ett litet oskyldigt människobarn du har där inne, inte en ailen{#lang_emotions_wink}

spännande! När är BF??
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-04 21:52:39 följande:
    Wooooowww!!! Jises...säker på att det är ett litet oskyldigt människobarn du har där inne, inte en ailenspännande! När är BF??
    haha näää säkert en alien *fniss*
    BF är om 23 dagar... Eller 22 dagar nu när klockan slagit efter midnatt
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-04 20:28:37 följande:
    Wow säger jag med...jösses att bebisen rörde sig så mkt...absolut en alien el en underjordisk mask ...skämt och sido, väldigt fascinerande och vad kul att ni fick filmat det. Sulcii...är det barnets namn?
  • minSaile

jag är så avis på alla som ska få bebisar nu...jag vill också ha en liten liten...Maja, hon växer så fruktansvärt fort. Frågade faktiskt sambon om han önskar sig en tredje och hans svar var då "då får du skaffa en annan man"...

• browniieee
    minSaile skrev 2010-03-05 00:40:30 följande:
    Wow säger jag med...jösses att bebisen rörde sig så mkt...absolut en alien el en underjordisk mask ...skämt och sido, väldigt fascinerande och vad kul att ni fick filmat det. Sulcii...är det barnets namn?
    Hehe jaa riktigt häftigt... Brukar göra så jämt, nu i denna stund också dock lite "mildare" variant
    Sulcii är magens namn just nu men det som kommer ut kommer då inte heta Sulcii
  • browniieee
    minSaile skrev 2010-03-05 00:41:40 följande:
    jag är så avis på alla som ska få bebisar nu...jag vill också ha en liten liten...Maja, hon växer så fruktansvärt fort. Frågade faktiskt sambon om han önskar sig en tredje och hans svar var då "då får du skaffa en annan man"...
    hahahaha... han ångrar sig säkert snart *fniss*

Nu väntar sängen på mig... Nattis!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2