• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

God morgon!

Vad kallt det är idag! Tänkte gå ut och gå en sväng med Elliot och handla lite, men det sitter ganska långt inne... Brrr...

• atena100

Go förmiddag! Ännu en dag med sol iaf, trots att det är kallt! Mmm, såg redan igårkväll när jag gick o la mig att termometern visade -9 grader...o det känns kallt här i lägenheten! Brrrrr!
    Här vakna lillskruttan 6.15 idag igen efter 2-3 dagar med att vaknat 7..suck...fick sin välling o var jättetrött, försökte somna om, höllt på en timma, sen bara ville hon UPP! O inte konstigt det då, blöjan var full med skit! Så nu har vi ätit frukost, o hunnit duscha. Ska nu göra matsedel för veckan o handla mat! O en sväng på Ikea ska vi med hinna göra!

browniees
    Woooow! Så cooolt, att ni hann filma det dära! Impad! O sicken krabat det bor där i din mage....eller ja det är nog möjligen en alien..mooohahha...

Ha det gott alla i solens sken! kram på er!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    atena100 skrev 2010-03-05 10:17:09 följande:
    Go förmiddag! Ännu en dag med sol iaf, trots att det är kallt! Mmm, såg redan igårkväll när jag gick o la mig att termometern visade -9 grader...o det känns kallt här i lägenheten! Brrrrr!Här vakna lillskruttan 6.15 idag igen efter 2-3 dagar med att vaknat 7..suck...fick sin välling o var jättetrött, försökte somna om, höllt på en timma, sen bara ville hon UPP! O inte konstigt det då, blöjan var full med skit! Så nu har vi ätit frukost, o hunnit duscha. Ska nu göra matsedel för veckan o handla mat! O en sväng på Ikea ska vi med hinna göra!brownieesWoooow! Så cooolt, att ni hann filma det dära! Impad! O sicken krabat det bor där i din mage....eller ja det är nog möjligen en alien..mooohahha...Ha det gott alla i solens sken! kram på er!
    haaha skräm mig inte nu
  • litenlind

Haha, jag kommer precis ihåg hur det kändes när Alva levde rövare i magen på det där sättet. Rätt som det var kunde man sitta med en liten fot i handen. Några gånger var jag helt säker på att en fot när som helst skulle sticka ut mellan mina ben, jag tom frågade mamma om det var möjligt en gång... Brorsan skulle känna på magen en gång och då började hon rumla runt väldigt och han studsade tillbaks och utropade förskräckt "It´s alive!!"

• Flisan 80
    litenlind skrev 2010-03-05 10:29:46 följande:
    En annan gång när han kände ropade han "It´s possesed!"
    Haha!! Va?! Söta lilla Alva..kan jag inte tro att hon var en så buse
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Josephine78

Min stora fina tjej gick iväg för en stund sen till kalas Kan inte fatta att hon snart fyller 8

Ikväll ska jag och sambon kika på film, imorgon väntar jobb för mig mellan 6.45 - 15.15. Dom andra får vara hemma med lill tjejen som fortfarande är dålig

Vad hittar ni andra på ikväll?
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • litenlind

Vilar och hänger med Alva. Imorgon ska jag fodra och släppa ut hästarna kl 6:30 så det blir upp tidigt. Sedan jobbar jag från 12 imorgon till 12 på söndag. Jippie för min helg...

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2