• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Flisan 80

Ja sånt där är dåligt. Har stött på många konstiga människor genom Blocket. Det är som att vanlig vett och etikett inte gäller helt plötsligt!

Åhhhh, detta härliga väder. Att ögonen sticker och tårar sig är väl ett tecken på att solen varit borta alldeles för länge!!{#lang_emotions_sunny}

Idag blir det en liten promenix på stan sen liten födelsedagsmiddag för sambon som fyller år imorgon! Vi var så fräcka att vi delade ut lite uppgifter infor kvällen. Typ: ni fixar efterrätt, ni förrätt osv. Hoppas folk tycker det är OK. kan ju bli ganska trevligt när man får vara i köket och fixa tillsammans istället för att vi ska stressa ihäl oss för att ha en trerätters på bordet när folket kommer...

Ha en skön löradg alla!

♥ FRANK 090926 ♥
  • litenlind

Gratulera mannen från oss! Hoppas ni får trevligt.

Det är väl jättebra att man kan hjälpas åt med maten och mycket trevligare att göra det tillsammans!

Nu ska jag snart jobba, usch och fy.

• minSaile

Maria86...vilken söt tjej du har och jag förstår att åren går snabbt med barnen. Min son fyller 4 år på tisdag och det känns så stort plötsligt.

cool...sicken människa och så himlans retligt...jag hade nog svarat nåt skitsurt på sms. Hon var säkert rädd att ni inte skulle komma och tog chansen men då hade hon ju kunnat förklara för den andra att ni ska komma och om ni inte tar vagnen så går den till den andra....dååååligt!

loppan...suck för spyor och bakslag...hoppas han blir snart frisk

litenlind...vad jobbar du med för du verkar jobba mkt...och så fixa med hästar så tidigt på dygnet osv...du är ju superduktig

flisan..tycker ni gör rätt för varför är det alltid den som fyller år som ska fixa och dona inför sin födelsedagsmiddag (som jag förra lördagen). Men blir liksom väldigt stressad...

ang stressad...i eftermiddag ska vi ha kalas för Elias på Glädjebubblan och dit kommer 24 busungar med lika många föräldrar...så det blir nog mkt liv...

• coolchick
    browniieee skrev 2010-03-05 23:45:08 följande:
    usch vilken dålig stil.. jag hade LÄTT skrivit det sms:et eller gjort det samtalet!
    Ja jag ångrar lite nu att jag inte gjorde det igår. Nu känns det lite för sent... Iofs så kan jag ju vara extremt långsint ibland, så why not
  • litenlind

Jag hade skickat sms:et idag collchick

Haha, ja jag jobbar en del, även helger, men jag är å andra sidan alltid ledig måndag och tisdag. Jag jobbar som personalansvarig på ett assistentföretag. Ja när jag har morgonfodringar är det tidigt upp som gäller, men det har jag ju inte varje dag som tur är, bara 2 dagar i veckan.

• coolchick
    litenlind skrev 2010-03-06 10:41:48 följande:
    Jag hade skickat sms:et idag collchick
    Ja bara för att stilla mitt egna sinne Sen skulle jag kunna lägga det bakom mig. Kanske.
  • Flisan 80

minsaile: Va kul med kalas! Å vilken otroligt fin/häftig tårta (såg på facebook)! Grattis till din stora kille! Lycka till och ha det så kul!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-05 20:03:45 följande:
    Och så skrev hon: Hoppas du har överseende!Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!!
    Tycker jag att du ska skriva! Jäkligt dåligt när man lovat. Hon skulle inte sagt att hon håller den i första läget utan finns den kvar så finns den... hrrmm... blä! Argh!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    Flisan 80 skrev 2010-03-06 09:32:43 följande:
    Ja sånt där är dåligt. Har stött på många konstiga människor genom Blocket. Det är som att vanlig vett och etikett inte gäller helt plötsligt!Åhhhh, detta härliga väder. Att ögonen sticker och tårar sig är väl ett tecken på att solen varit borta alldeles för länge!!Idag blir det en liten promenix på stan sen liten födelsedagsmiddag för sambon som fyller år imorgon! Vi var så fräcka att vi delade ut lite uppgifter infor kvällen. Typ: ni fixar efterrätt, ni förrätt osv. Hoppas folk tycker det är OK. kan ju bli ganska trevligt när man får vara i köket och fixa tillsammans istället för att vi ska stressa ihäl oss för att ha en trerätters på bordet när folket kommer...Ha en skön löradg alla!
    Vad mysigt det låter! Hoppas ni får en helkväll!

Själv ska jag på DATE! Min käre sambo ska ta ut mig på restaurang + bio, så farmor o farfar kommer o ska vara barnvakter. JAg har tutat i Isac att om han vill ha syskon får han se till att vara på sitt bästa humör, så de vill ha honom fler gånger.

Som de säger i trolltyg i tomteskogen... "nu ska jag göra mig vacker" ... Kram o trevlig helg alla!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Maria86Emil08
    minSaile skrev 2010-03-06 10:34:07 följande:
    Maria86...vilken söt tjej du har och jag förstår att åren går snabbt med barnen. Min son fyller 4 år på tisdag och det känns så stort plötsligt.
    Nu blandar du ihop oss eller skrev fel.... Jag har en Emil som är 1,1/2 {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2