Flisan 80 skrev 2010-03-06 09:32:43 följande:
Ja sånt där är dåligt. Har stött på många konstiga människor genom Blocket. Det är som att vanlig vett och etikett inte gäller helt plötsligt!Åhhhh, detta härliga väder. Att ögonen sticker och tårar sig är väl ett tecken på att solen varit borta alldeles för länge!!Idag blir det en liten promenix på stan sen liten födelsedagsmiddag för sambon som fyller år imorgon! Vi var så fräcka att vi delade ut lite uppgifter infor kvällen. Typ: ni fixar efterrätt, ni förrätt osv. Hoppas folk tycker det är OK. kan ju bli ganska trevligt när man får vara i köket och fixa tillsammans istället för att vi ska stressa ihäl oss för att ha en trerätters på bordet när folket kommer...Ha en skön löradg alla!
Vad mysigt det låter! Hoppas ni får en helkväll!
Själv ska jag på DATE!

Min käre sambo ska ta ut mig på restaurang + bio, så farmor o farfar kommer o ska vara barnvakter. JAg har tutat i Isac att om han vill ha syskon får han se till att vara på sitt bästa humör, så de vill ha honom fler gånger.
Som de säger i trolltyg i tomteskogen... "nu ska jag göra mig vacker" ... Kram o trevlig helg alla!