• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Maria86Emil08
    litenlind skrev 2010-03-05 18:38:58 följande:
    Vilar och hänger med Alva. Imorgon ska jag fodra och släppa ut hästarna kl 6:30 så det blir upp tidigt. Sedan jobbar jag från 12 imorgon till 12 på söndag. Jippie för min helg...
    Hur hinner du me häst å barn å hus å allt? -jag som knappt hinner något{#lang_emotions_smile}.
    Ikväll blir det fredagsmys. Lillkillen sover, jag sitter å tittar på medans mannen lagar konjaksbiff m vitlöksbröd och så fick jag en corona m lime i handen... han kan om han vill:) Kan jag behöva efter en eftermiddag på lekochbuslandet{#lang_emotions_cool} Imorgon ska jag vårshoppa till Emil, lite tidigt kanske men det ser jag fram mot, vad väntar er helg?
  • litenlind

Oh, vårshoppa det låter härligt!

Ja du, hur jag hinner... Jag vet inte. Ser typ aldrig på tv, läser inga tidningar, sover knappt... man får ta till alla knep man kan Det jobbigaste är att jag dessutom jobbar. Men men det går på nåt sätt.

Den här helgen skulle jag verkligen vilja vara ledig och bara umgås med familjen, men som sagt, det är jobb helgen lång.

• coolchick

God kväll allesamman!

Vi har nyss käkat pepparfilé med portvinssås, sååå gott!! Fast matnjutningen grusades lite av att Elliot la av värsta översvämmade diarréblöjan... Najs {#lang_emotions_undecided}

Här blir det nog film ikväll och grillchips Glömde köpa cola zero dock, så jag får fjäska rejält för sambon nu...

• coolchick

F*n vad jag hatar folk på Blocket ibland!! {#lang_emotions_yell}

Vi skulle åka till Varberg imorgon och kolla på en barnvagn som jag till 99% skulle köpa. Tjejen lovade att hålla den till oss eftersom vi åkte så pass långt. Messade henne tidigare för att stämma av en tid som passar båda. Nu skrev hon att hon sålde vagnen idag till någon annan.

• coolchick

Och så skrev hon: Hoppas du har överseende!

Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!! {#lang_emotions_yell}

• Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-05 20:03:45 följande:
    Och så skrev hon: Hoppas du har överseende! Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!!
    skriv det för det är det verkligen, riktigt dåligt!
    litenlind skrev 2010-03-05 19:28:40 följande:
     Ja du, hur jag hinner... Jag vet inte. Ser typ aldrig på tv, läser inga tidningar, sover knappt... man får ta till alla knep man kan Det jobbigaste är att jag dessutom jobbar. Men men det går på nåt sätt. Den här helgen skulle jag verkligen vilja vara ledig och bara umgås med familjen, men som sagt, det är jobb helgen lång.
    Ja tv ser jag ju på, på kvällarna, läser tidningen gör jag oftast och sover gör jag mycket, gärna nio till tio timmar natten så nu förstår jag. Om jag skulle hinna me hästar  får jag ge efter allt annat. Jag red mycket förr och har funderat på att ta upp det igen, men jag har ju funderat lite över tiden... Helger är hemskt att arbeta, jag jobbade varannan fram till jan...klart man vill vara med sin familj:)
  • LillaLoppanT

FAN! Nu vaknade Lukas och spydde ner sin säng. Jag som trodde han blivit bättre. Har inte spytt sen igår morse, och då var det bara lite grann.
    Men det verkar tydligen vanligt med baksalg när dom är på väg att bli friska. Var det inte så för er också Cool?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-03-05 21:36:06 följande:
    FAN! Nu vaknade Lukas och spydde ner sin säng. Jag som trodde han blivit bättre. Har inte spytt sen igår morse, och då var det bara lite grann. Men det verkar tydligen vanligt med baksalg när dom är på väg att bli friska. Var det inte så för er också Cool?
    Jo Elliot har ju haft "återfall" hela tiden under de här två veckorna. Han är fortfarande inte helt hundra. Som sagt så hade vi en kaosblöja tidigare ikväll. Magen är verkligen inte i balans på honom fortfarande.

Läste i en tråd att man inte ska ge dem mjölkprodukter under magsjukeperioden. Det kan dra ut på hela processen. Det kan bli som en laktosintolerans typ.
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-05 20:03:45 följande:
    Och så skrev hon: Hoppas du har överseende!Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!!
    usch vilken dålig stil.. jag hade LÄTT skrivit det sms:et eller gjort det samtalet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2