• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

Nä, usch då, litenlind. Stackars lilla Alva! Hoppas det inte blir ngt allvarligt!? kram

Idag har det varit en liten slappar dag på fm, sen ut o promenerat i Skatås på em.
    Ätit Taco till middag o nu är det MElodifestival o en godisskål...Mums!!

Hoppas alla har en trevlig lördagkväll...

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • minSaile
    Maria86Emil08 skrev 2010-03-06 16:50:45 följande:
    Nu blandar du ihop oss eller skrev fel.... Jag har en Emil som är 1,1/2
    hehehehehe....my bad ...det var ju josephines dotter som var på bilden...

Oh, nu äntligen är det 1 år kvar till Elias nästa kalas...hurra! 
    Idag var vi 24 barn och 30 vuxna på Glädjebubblan och då var det ändå 7 barn som var sjuka el inte kunde. Gick jättebra och alla barnen verkade ha kul. Kan rekommendera stället om man vill hyra men man får verkligen kolla så att ägaren tar betalt för rätt summa osv...
    litenlind skrev 2010-03-06 10:41:48 följande:
    Jag hade skickat sms:et idag collchickHaha, ja jag jobbar en del, även helger, men jag är å andra sidan alltid ledig måndag och tisdag. Jag jobbar som personalansvarig på ett assistentföretag. Ja när jag har morgonfodringar är det tidigt upp som gäller, men det har jag ju inte varje dag som tur är, bara 2 dagar i veckan.
     Det är faktiskt skönt att kunna vara ledig även under vardagar om man vill tex göra vissa ärenden och det bara är öppet på vardagarna osv....ägde du hästen?

Hur gick det med Alva?
  • litenlind

Ja det är skönt att vara ledig på vardagar ibland.

Japp jag äger hästen.

Det verkar ha gått bra med Alva, vi var inne hos henne flera gånger i natt för att ha lite koll. Idag är hon hur pigg och glad som helst så jag hoppas det inte är nån dold skada.

• vickan1982

Igår var jag i slottskogen med barnet. Det var jätte mysigt! Bra väder var det också och theodore fick gunga för första gången. Sen avlsutade vi med en varm choklad på ett cafe. Jätte mysig dag

• Maria86Emil08
    litenlind skrev 2010-03-07 07:30:40 följande:
    . Det verkar ha gått bra med Alva, vi var inne hos henne flera gånger i natt för att ha lite koll. Idag är hon hur pigg och glad som helst så jag hoppas det inte är nån dold skada.
    Trilla hon ur sin spjälsäng eller a klättra å föll eller va det er säng? Jag tror de små klarar en hel del som tur är, fast man blir ju såå orolig.

Idag ska vi till köttbullecafeet, mmmm{#lang_emotions_laughing} Hoppas alla får en mysig söndag!
  • litenlind

Hon ramlade ur vår säng. Hon brukar vara jätteduktig och har inga problem att varken ta sig upp i den eller ner från den i vanliga fall men igår hade hon legat och kastat sig fram och tillbaks och busat i den och innan Martin hann reagera hade hon kastat sig i en baklängesvolt ner på golvet. Men det verkar ha gått bra som tur är.

• litenlind

Nu tjejer har jag ett förslag. Jag har provat på träningsformen Zumba och blivit frälst. Det är så himla kul och superbra träning.

Det finns ett ställe i Johanneberg som har Zumbaklasser och där kan man också dra ihop ett kompisgäng och få en privat klass så att säga. Nu undrar jag om ni är intresserade av det? Som en kul grej och bra träning dessutom. Vad säger ni? Längre fram i april eller så. Eller ännu längre fram?

• minSaile

Ang ramla ur sängen så har Elias ramlat ur vår säng otaliga ggr och då speciellt när han sover. Man hör hur huvudet alltid når golvet först och vilka bulor han har fått men det har gått bra tur nog. Första gången han ramlade från vår säng var mitt fel...han var 4 månader och jag hade glömt att han hade börjat vända sig och lagt honom för nära kanten så jag såg hur han vände sig och ramlade ner men jag hann inte fram...ojojoj vad orolig man var.

litenlind skrev 2010-03-07 10:17:20 följande:
    Nu tjejer har jag ett förslag. Jag har provat på träningsformen Zumba och blivit frälst. Det är så himla kul och superbra träning. Det finns ett ställe i Johanneberg som har Zumbaklasser och där kan man också dra ihop ett kompisgäng och få en privat klass så att säga. Nu undrar jag om ni är intresserade av det? Som en kul grej och bra träning dessutom. Vad säger ni? Längre fram i april eller så. Eller ännu längre fram?
    Jag är absolut intresserad av zumba och vet att det ligger här i Johanneberg där jag bor. Men det beror på tiden då jag måste hämta sonen på dagis 14 tisd-torsd....sen är han ju hemma mån  och fred....
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2