• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    Maria86Emil08 skrev 2010-03-07 10:03:55 följande:
     Idag ska vi till köttbullecafeet, mmmm Hoppas alla får en mysig söndag!
    What?! Vad är det?? Har jag aldrig hört talas om. Berätta mer

litenlind: Vilken tur att det verkar gått bra med Alva. Som sagt, de tål mer än man tror ibland, och ofta ser/låter det värre än det är.
    Tindra ramlade ur sin spjälsäng när hon var runt ett år. Fråga mig inte hur hon kom över kanten, men jag hörde bara en smäll i betonggolvet {#lang_emotions_surprised} Men hon klarade sig utan nån skada alls.
  • litenlind

Ja de är ju rätt mjuka som tur är.

Jag tänkte mig Zumban nån helg, det är inte så praktiskt att ha med barnen på det tror jag... Jag har föreslagit 24/4 i planeringstråden, men jag vet inte om det finns tider då, vi måste vara ett gäng innan jag kan boka...

• Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-07 11:22:07 följande:
    What?! Vad är det?? Har jag aldrig hört talas om. Berätta mer
    Café du nord vid saluhallen,  är kända för sina köttebullar. Har legat där biopalatset ligger idag. Man äter köttbullar m senap och me världens godaste hönökaka. perfekt för barn också. Jag och min bror gick alltid hit när vi var små med mormor och morfar så lite tradition. Trodde alla göteborgare visste vad köttbullecafet va{#lang_emotions_wink}
  • browniieee
    Maria86Emil08 skrev 2010-03-07 19:06:35 följande:
    Café du nord vid saluhallen,  är kända för sina köttebullar. Har legat där biopalatset ligger idag. Man äter köttbullar m senap och me världens godaste hönökaka. perfekt för barn också. Jag och min bror gick alltid hit när vi var små med mormor och morfar så lite tradition. Trodde alla göteborgare visste vad köttbullecafet va
    jag vet vart det cafét ligger någonstans men visste inte vad det var känt för där ser man
  • vickan1982

Jag har provat zumba hemma, tycker det är roligt! Har också kikat på zumba klasserna. Johannesberg är inte det lite långt bort? jag vet inte, jag hittar inte så bra.

• litenlind

vickan: Johanneberg ligger mitt i stan, precis ovanför korsvägen.

Ja jag har också provat det, jättekul. Tänkte bara att det kunde vara en kul grej att göra tillsammans nån gång och få lite träning på samma gång.

• Flisan 80
    coolchick skrev 2010-03-07 21:00:14 följande:
    Om nån vill ha en gnällig bebis så är det bara att ropa hej! Bortskänkes med tillbehör
    Jaha, vad är det som hänt med lilla Elliot? Har varit ett charmtroll de gångerna jag träffat honom innan....nån fas???

Ja jag är stel som en pinne och har noll taktkänsla...men torterar gärna min kropp med lite dansövningar då och då iaf. Zumba låter skoj:)
    ♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2