litenlind skrev 2010-03-07 13:01:29 följande:
Zumba är en träningsform som är inspirerad av latinska danser. Skitkul!! Och jag har noll kordination nu för tiden, det behövs inte, det är enkelt. Och såååå medryckande, känns som man är på värsta festen. Här är länk:
www.wellnessbylinda.com/default.htmlJag älskar sånt..gillar ju afrikansk dans skarpt och på st Jörgens så har dom en ganska tuff variant och den på F&S är jag nyfiken på.
Zumba har jag sett jättemkt på tv-reklamen så jag är supernyfiken...har skrivit upp mig på listan nu

vickan1982 skrev 2010-03-07 20:59:21 följande:
Jag har provat zumba hemma, tycker det är roligt! Har också kikat på zumba klasserna. Johannesberg är inte det lite långt bort? jag vet inte, jag hittar inte så bra.
jag bor i Johanneberg och det är inte så långt från Korsvägen
Maria86Emil08 skrev 2010-03-07 19:06:35 följande:
Café du nord vid saluhallen, är kända för sina köttebullar. Har legat där biopalatset ligger idag. Man äter köttbullar m senap och me världens godaste hönökaka. perfekt för barn också. Jag och min bror gick alltid hit när vi var små med mormor och morfar så lite tradition. Trodde alla göteborgare visste vad köttbullecafet va
har dom annat än köttbullar? Jag äter ju inte kött

coolchick skrev 2010-03-07 21:48:12 följande:
Flisan: Han är nog bara hängig, inte helt i form. Eller så är det nån fas. Eller så är det både och Det här hysteriska mammandet... Och det är bara bära omkring som duger, men hur länge orkar man det med en 9 kg klump på armen... Hoppas på sol imorgon, då blir det långpromenad!
lille gubben...det blir väl ofta så när dom har varit dåliga så länge som han var...att dom blir extra gnälliga och extra mammiga...
Idag så var barnens farföräldrar hemma och passade våra små när vi åkte till Ikea och när vi kom tillbaka 2 timmar senare så säger farmodern att hon aldrig kommer orka ha Maja en hel dag då Maja hade bara skrikit och gnällt och hon var tvungen att bära och bära....
...men det berodde ju också på att Maja hade inte fått sova djupt om hon behöver några timmar mitt på dagen