• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile

loppan...den var ju jättefin tårta...Thomas tåg bakelsen hade ju inte jag gjort

josephine...vad jobbar du med?

cool...menar du brios tassar man sätter under spjälsängen så den gungar? Sist jag kollade så kostade dom 199 för 4 st.

litenlind...ja det var synd jag inte kunde komma imorgon..hoppas ni får det mysigt

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-08 08:55:44 följande:
    minSaile: Jaha, det kanske var 199 kr då... Då var det ju plötsligt inte så bra med 180 kr
    det kommer gå upp ska du se...dom är dyra i vanliga affärer
  • Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-08 08:06:34 följande:
    Ni som är intresserade av Zumban kan väl skriva upp er så absolut snart som möjligt så att jag kan boka. Det är som sagt väldigt populärt och tiderna försvinner i rasande fart.
    Har lagt till mig, men får lägga en brasklapp att vi ev. ska på kalas då. Jag hoppas kunna få min sambo att kolla detta över helgen. Det är hans bror + fru som fyller. Är det ok?
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • vickan1982
    litenlind skrev 2010-03-07 21:06:57 följande:
    vickan: Johanneberg ligger mitt i stan, precis ovanför korsvägen.Ja jag har också provat det, jättekul. Tänkte bara att det kunde vara en kul grej att göra tillsammans nån gång och få lite träning på samma gång.
    Okej, ja då är det inte långt 

Ja stå och ska på rumpan med alla andra är väll inget
  • minSaile
    vickan1982 skrev 2010-03-08 09:23:03 följande:
    Okej, ja då är det inte långt  Ja stå och ska på rumpan med alla andra är väll inget
    `hahahaha...jag tror zumba är jätteskoj...
  • vickan1982

Det är faktiskt skoj, har provat det

• coolchick

Nu ska vi till barnmedicin med Elliot och kolla öron och hals. Tror inte det är något... Fast igår trodde jag det, så vi får se

Ha en bra dag allihop!

• Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-08 09:38:51 följande:
    Nu ska vi till barnmedicin med Elliot och kolla öron och hals. Tror inte det är något... Fast igår trodde jag det, så vi får se Ha en bra dag allihop!
    Det är alltid skönt att kolla dem ibland:) Jag åker dit så fort jag misstänker något men sen har vi haft sex halsfluss nu i höst å vinter. Lycka till!
  • SofiaLind

Hemma igen!! Tog med mig lite sol!!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2