• Kavat

Bugaboo-tråd nr 21

Överbandsfürern skrev 2010-11-12 20:44:51 följande:
    Med en liten dam på 12,5kg så bär man den inte hur som helst heller
    Iofs så vill jag ju träna, så varför klagar jag. haha

Ja faktiskt, buggan klarar grusvägar bättre än Brio Happy med compaktchassi, uscha va ungen låg och skakade i den när jag va ute och gick. Räckte med att man körde på en liten sten så hoppade han till och vaknade.
    Shit pommfritt! Är hon så stor nu? Kändes som hon föddes för inte så länge sedan...
  • Kavat
    Överbandsfürern skrev 2010-11-15 11:25:12 följande:
    En liten undran, ska det verkligen låta såhär när man drar den framoch tillbaka?

" target="_blank">

Nej! Men vad är det som låter? Kan du lokalisera ljudet?
  • Kavat
    ÄrtaMärta skrev 2010-11-16 15:06:23 följande:
    Nu är jag oxå en ägare till en bugga som kom med posten idag.
    Efter mkt om och men lyckades jag få ihop alla delar.
    Måste bara fråga er som redan har vagnen.
    Bär barnet sitter i vagnen i liggläge och man sedan ska ändra läget till sittläget, kan barnet sitta i?
    Dum fråga då för mig det är en självklarhet att han ska kunna göra det, MEN det är skit svårt att trycka på båda dessa vita knapparna på sidorna samridigt som man ska vricka på sittdelen, hur fasiken gör ni eller är det bara övning som gäller =)?
    Det är just därför man har en gecko!
    Skämt åsido, ja det går, men svårare ju tyngre barn du har. Jag tror jag putter med knät. Obestämd
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-12-06 13:13:27 följande:
    Prus, japp jag kör med camsuffla för det mesta iaf. Om jag inte kör denim för då använder jag frogsufflan men den är blå inuti. Solblekt tyvärr så jag fnular på hur jag bäst/snyggast ska åtgärda det.
    Back to jeans färg!?
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-12-06 14:39:06 följande:
    Back to jeans färg!?
    Fast då måste du ta hela klädseln förstås!

Och jag har inte varit inblandat i diskusionen, men lägger mig i ändå. Cool
  • Kavat
    lillkorpen skrev 2010-12-07 21:41:41 följande:
    Ni som har bumperbar-skydd, var har ni köpt det? Eller är ni så händiga och gör själv? Förvånad
    Asereht har gjort de med blommor! Solig Superduperfina!

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpctxxx6.jpg
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Nej, det är inte sant! Fy fasen vad elaka människor det finns! Demon
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-17 11:48:07 följande:
    För ramens måtts skulle spelar det ingen roll, Frog och Cameleon skiljer 5 cm på och det är inga bekymmer alls. Däremot Gecko (skiljer 6 cm) har lite annorlunda fällanordning än de andra men bilstolsadaptern är samma till alla tre så passar gör den. Men jag påstår att den inte går att tippa. Överbevisa mig någon!
    Jaja, vad du tjatar! Jag looovar att återkomma, har jag inte gjort det i kväll så tjata lite till.
  • Kavat

Jag är för övrigt suuuupernöjd med min Gecko! Hjärta
    Stabil, skön att köra, snygg!

Jag har inte saknat bumberbar, men däremot passar ju inte klädslar lika bra om man vill variera sig. Men suflett kan man ha Cam och Cambågar så blir det lite mer plats inunder också. Sitter inte som en smäck (då behöver man sy lite), men funkar.

Sen är det smidigt med Cam om man har ståbräda, men...
     I Hjärta Gecko!

• Kavat
    thj skrev 2011-01-17 11:01:57 följande:
    Det tror jag ska gå,kan ev kolla om du vill :)
    Chickenrace?! Vem hinner först?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21