• Kavat

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-16 10:46:14 följande:
    Tänkte att jag skulle visa bilder på min fina groda Hjärta

Sittdelen och varukorgen är i fint skick. Suffletten är väldigt solblekt som ni ser och ska bytas ut, även framhjulen har gjort sitt så nya ska beställas så fort jag bestämt mig för vilken färg vi ska ha på sufeltten (sambon röstar för offwhite).
    Är den orange?!
    Kommer bli riktigt fin med ny suffla!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-04-17 13:04:10 följande:
    Det är inte min vagn dessvärre... Får väl se om ägarinnan vågar ge sig tillkänna Drömmer
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-17 12:42:10 följande:
    Men et är väl bara sufletten som passar ?! 
    Ja, skulle tro det men jag har inte ens sett de andra delarna så jag har ingen aning. Jag vet heller inte om suffletten sitter lika bra om man använder Buggans bågar och spännen men funkar gör det nog. På bilden är det alltså Crescents bågar och spännen och de passar perfekt på ramen.
    Okej då, erkänner Men fulllastad?! Det var ju inte ens kassar på båda sidorna, förstår inte alls vad du menar där!

Inget barn i och den står ju fortfarande upp, vältrisk, in my ass!
  • Kavat
    passau skrev 2011-04-19 19:17:03 följande:
    Pillar på min nya bugga, sjukt arg! D fanns ingen broms på vagnen! Vi bor i en backe!!! Hjulen är bytta mot icke orginal , ok men säg d då när du säljer! Bugga pumpen funkade inte =kan inte provköra vagnen... Får se om d går att köra hjulen sen... Sufflan hade mögelfläckar... Ok, jag är arg just nu!
    Demon

Och jag som tänkte beklaga mig för den idiotien säljaren som sålde en defekt men lagad varukorg till mig utan att säga något... Jag har ju inte märkt det förän nu och visst den håller ihop, men trådat sig naturligtvis... Men, jag smyger ut igen...
  • Kavat
    Ellabay skrev 2011-04-27 22:43:00 följande:
    Ja min man är inte så pass händig att han skulle kunna fixa de knarrande hjulen. 
    Han får nog öppna sin plånbok istället. ;)

Knarrar de bara, men funkar. Silikonspray!!! Överallt!
    Och gör rent innan så klart!!
  • Kavat
    Ellabay skrev 2011-04-28 16:13:09 följande:
    K kavat: har sprayat o sprayat och gjort rent hjulen. Inte hjälp ett skvatt!
    Äsch då. Min knarrade massor och gav maken service-kitet och bad honom fixa! Den blev helt ljudlös!
  • Kavat

Bohusbebis, snygg dyna!!! Prus, vagnen är helt underbar!! Lindadjo, fasen vad du är duktig. Det visste jag ju sedan tidigare men superfint!

• Kavat
    AnPa skrev 2011-05-24 19:46:35 följande:
    Du kommer garanterat att kunna använda vagnen till han är 3 år minst. Vår son är 15 månader precis och han är ca 85 cm lång, han sitter bra i frogen, ska byta till en cameleon-ram på den mot hösten/vintern (den är 5 cm längre). Sonen var 72 cm vid 6-månaderskontrollen så han är lång
    Svar till ovanstående.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21