-
Stargirl skrev 2010-09-20 13:36:27 följande:Vadå?
-
Serie nr. Frågade väl någon om? fått svar?
-
Fått svar?straw2008 skrev 2010-09-21 12:16:07 följande:Jag smsade o frågade o den är enligt henne från England, jag bad om fler bilder o chassinummer o hon skulle skicka det. -
Fick äntligen tummen ur och fotade min underbara röda Gecko inför försäljning och såg att plasten överst på ena framhjulen är sprucket!
Mellan där man klämmer för att ta av det. Blä, den som är så fin i sprillans ny sittdel och suflett och så är hjulet kass. Måste se om jag hittar nya (beg) för gissar att det är bättre att ha hela hjul på den för att få ut mest vid försäljning!?
Kan ju byta med Camens, men då måste jag fixa nya till den å andra sidan...
Geckon funkar utmärkt som den är nu och hjulen kommer inte att trilla av, jag har ju inte ens märkt det när jag gjorde rent hjulen så det måste ha spruckit efteråt. Men så surt när jag äntligen får tummen ur!
-
Mmm, jag gillar ju egentligen Geckon mer än Camen också. Får se om det går att sälja ändå.modestyclara skrev 2010-10-05 19:25:26 följande:Jag gillar gecko/froghjul bättre än camens
Kolla med kidz om de kan fixa nya original annars? De fixade sprillans froghjul åt mig
Min tanke var i så fall att byta hjulen och köpa nya till Camen, som jag behåller.Sjukhus Mamman skrev 2010-10-05 18:57:23 följande:asså... jag kan tycka att det e en kostnads grej, släpper du geckon till ett bra pris så får man ju leva med att den har skavanker
jag skulle inte byta mot mina cam hjul iom att de e olika hjul. då måste du ju byta båda hjulen och ha "sämre" hjul på din cam. camen ska du ju ändå ha kvar så de känns ju lite onödigt att du ska byta ner dig till nåt sämre bara för att du ska sälja.
var ärlig och sätt den till ett bra pris istället
Visst till rätt pris, men man vill ju inte skänka bort favvovagnen heller. Då behåller jag den hellre tills vi slipper ståbräda.
Bara det att vi har 4 vagnar stående i hallen för tillfället och 2 dockretrovagnar och en 3-hjuling...
-
Behöver du en fotograf som kan hänga med dig och fota?!Stargirl skrev 2010-10-10 12:19:30 följande:Ja det är fortfarande kardborreband, men har du fäst varukorgen rätt då kardborrebanden inte brukar lossna eller jag har adlrig hört att det skulle vara ett problem. Men självklart är ingen del felfri, kanske har du bara haft otur.
Ocean är väldigt fin, tyker jag också
Förresten min nya blogg hittar ni på www.finest.se/natali
Jag är inte ngn hemlig Stargirl längre efter typ 8 år på Familjeliv....så jag får sluta skriva här känns det som.
-
Invigde nya ståbrädan häromdagen när vi var på Ikea. Fy fasen vad det är skönt när man kan ha två barn i en vagn och styra med en hand.
I löööv buggan! Och ståbrädan var sååå mycket smidigare än gamla. *NÖJD*
Sen att liten bara var nöjd i vagnen i 15 min och resten av tiden tillbringades i sjalen är en helt annan sak.. Det gick bra att använda ligginsatsen som varukorg också.
-
Nej, bara hobbyfotograf.Stargirl skrev 2010-10-10 13:42:05 följande:Är du fotograf?
Men tycker det är superkul och älskar att fota, fast jag är nog mer estetiskt nogrann än vad som är nyttigt om man ska jobba med "massorna". Jobbar egentligen med digital bildbehandling (när jag inte är mammaledig) bl.a, så helt borta är jag inte.
Har dock fått äran att fota personalbilder och lite annat "löst" på jobbet. Skoj att se hur chefen blev alldeles petig med att håret skulle ligga rätt osv. Så man ser helt klart andra sidor av folk som man aldrig gjort när man är bakom kameran.
Jag?!? Som inte ens varit utomlands de sen dottern kom för 5 år sedan... Gotland räknas inte va?!Fröken Småland skrev 2010-10-10 15:06:35 följande:Äh, inte då! Hon är bara ute efter gratisresor till spännande europeiska städer
-
Är någon här sugen på att passa en 10-veckors under dagarna?!Stargirl skrev 2010-10-17 19:32:34 följande:GBG området specifikt.....Bellbox skrev 2010-10-17 19:27:21 följande:Vilken del av landet? Gissar på 08-land
*morr*
Måste bäras i bärsjal dock och ammas varannan timme just nu...
-
Fasen vad kul det hade varit! Och faktiskt, jag tror vi kompletterar varandra så det hade funkat perfekt!Fröken Småland skrev 2010-10-17 21:04:39 följande:Du och jag kan dela en tjänst (och ungar)
*ser fram emot att skriva dubbel-cv:t*