• Kavat

Bugaboo-tråd nr 21

stinamaria skrev 2011-01-25 13:40:22 följande:
    Så, jag vann!! Men fan, jag behöver duscha..
    Skål
  • Kavat
    Liten Mjau skrev 2011-02-02 16:16:57 följande:
    Jag vill ha den gamla ståbrädan med Tiny tot till!!  Går det att få tag på nu för tiden. Hittar ingen på blocket eller tradera.
    Den nya ståbrädan har ingen sits/stol va?
    Vad jag vet har det ännu inte kommit sits till nya stäbrädan.
    Tiny Tot hittar man sällan på blocket tyvärr. Eller är det gamla ståbrädan du är på jakt efter?
  • Kavat

Oj, här händer det saker när man är sövd en förmiddag!

Den gröna gillade jag massor! Cool
    Resten var sådär.

Fick du till det med ståbrädan Liten Mjau? Visst har väl Fröken Småland bilder i sitt galleri?

• Kavat
    Liten Mjau skrev 2011-02-18 17:41:37 följande:
    Har inte testat än Såg att Fröken Småland hade bilder. Ska nog testa ikväll Använder ju inte buggan nu så den står undanpackad. Hoppas allt gick bra idag och hoppas plåsterinsidenten löste sig.
    Ja, det är bara att hojta, om du inte får till det.

Japp, plåstret kom ut för någon timme sedan.
    Och op gick bra förutom att de inte fick gjort det som det var tänkt så nu kommer jag väl troligtvis få göra om den! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Kavat
    fröken ida skrev 2011-04-13 19:08:28 följande:
    Jag provar att puffa mitt inlägg och ser om någon kan svara idag
    Meeen... Fanns det inte någon sorts reservdel som man kunde sätta på, typ med dragkedja, eller har jag drömt det. Vill minnas att man kunde få det om man kontaktade Bugaboo...???

Jag kan vara helt ute och cykla, men jag tror inte det...
  • Kavat

Ojoj, ser att Prus har haft fullt upp här idag!

Efter en dag på mässan så kan jag konstatera att Cresent suffletterna (blommig bl.a.) passar perfekt på en Cam! Snacka om Bugga-kopia!
    Men det står Cresent på sidan (flera cm stora bokstäver...) Men den lila blommiga såg rätt fin ut på bild.

Bugga-ståbräda. Det fanns en till Bee (har jag allt för mig?) och en till Cam/Frog/Gecko och nu passar den nya till både Cam, Frog/Gecko och Bee/+.

• Kavat
    M y skrev 2011-04-16 16:49:00 följande:
    Ok,ja jah förstår då inte hur man får den här som på bilden...där är ju en sittdyna,men i paketet ingår ingen och inte om man köper hela vagnen heller. Någon som vet?
    Det är ingen dyna det är en sittdelstyg på bilden. Alltså inget under rumpan på barnet utan täcker bara ryggen. MEN.... Sara1981 har helt rätt...
    sara1981 skrev 2011-04-16 15:59:56 följande:
    M y:
    Vad jag förstått så finns det inte sittdelstyg i ocean? Bara suflett och liggdelslock.
    Ser ut så eftersom det står 2 delar... Kan inte tolka det på annat sätt heller.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21