• Kavat

Bugaboo-tråd nr 21

Överbandsfürern skrev 2010-08-25 15:28:10 följande:
    de från sidorna, där man krokar i axelbanden. den tunna plastdelen som gör själva öglan har spruckit.
    Kan ta en bild sen, för hon ligger ute och sover nu
    Du har väl kvitto så då tror jag att du få en helt ny ram på reklamation.
  • Kavat
    stinamaria skrev 2010-09-01 13:17:16 följande:
    Woho, igår kom vi hem från bb med en lillebror så idag blir det premiärtur med buggan<3
    Sambon har klätt om camen till grön fleece och bäddat den=) Han ger även tummen upp för mugghållaren^^
    Grattis! Nalle
  • Kavat
    MiaEd skrev 2010-09-03 16:52:15 följande:
    Ingen som kan tipsa om vad jag kan lägga ut ett nytt oanvänt svart liggdelslock på tradera för?
    Beroende på färg, men går mellan 50-150 ung. Häromdagen var det budgivningen på ett rött, men hamnade ändå bara på 77 tror jag. Medans jag inte vågade chansa och köpte ett på köp nu för 130.. Så det är lite tillgång och efterfrågan skulle jag tro.
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:14:20 följande:
    Och det där inlägget var inte i rätt tråd *gapskrattar åt mig själv*
  • Kavat
    modestyclara skrev 2010-09-10 19:51:21 följande:
    De är bästHjärta De kan dock vara lite dåliga på att svara på mail så om man vill nåt så får man ringa
    Karo Lina skrev 2010-09-10 15:59:48 följande:
    Wiiii nu har jag beställt! Beställde från Kidzshop eftersom de hade omgående leverans och man fick 500kr i presentkort där att köpa tex tillbehöv för! Spännande!
    Har ni andra goda erfarenheter av kidzshop?
    Jag har också bara goda erfarenheter av dem, även vid reklamationer är de toppen! Solig
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-17 11:31:17 följande:
    Stargirl: Vad tycker folk på plats om Donkey? Presenteras det fler modeller nu på mässan?
    Kanske detta kan få dig att skaffa fb? Det är "kändis" på film där!
  • Kavat
    Peter Pop skrev 2010-09-18 01:00:06 följande:
    Vi har en All Black också, Förstår dig precis! Fick dock goda råd av mina Bugaboo vänner här och vi valde slutligen åkpåsen i Off White. Den blev suuuuper fint i vagnen, men jag suktar fortfarande efter den svarta med.. den är liksom Batman Cool..  Är man galen om man har flera? Glad 
    Man är nog mer galen om man klarar att överleva med bara en.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21