• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mollz

Annars kan du fästa skiphopen på sidan av vagnen, på själva chassit.

• PopcornMamma
    Mollz skrev 2012-05-22 22:26:40 följande:
    Du får massa olika fästanordningar med. Kolla på youtube!
    Den rymmer ganska mycket.
    Aha, tack!
    I beskrivningen som följde med visade den bara ryggstödet som möjligt på Bee och det kändes trist för oss än så länge. Ska genast söka!
  • PopcornMamma
    PopcornMamma skrev 2012-05-22 22:29:01 följande:
    Aha, tack!
    I beskrivningen som följde med visade den bara ryggstödet som möjligt på Bee och det kändes trist för oss än så länge. Ska genast söka!
    Nä, jag letar nog dåligt för jag hittar inget av värde... :-/
  • PopcornMamma

Hur sitter buggans egna skötväska på Bee då?

• Mollz

Kolla på babyshop.se, de har filmen också.
    Leta upp väskan, gå in på den och klicka på rutan under bilderna.

• Mollz

När jag söker på "bugaboo organizer" på youtube får jag upp flera filmer..

• PopcornMamma

Jo, jag får upp massor av filmer, men dom visar inte mer än ett användningsområde på Bee, det är så jag menar!
    Dom visar bara hur den sitter på ryggstödet, jag är mer intresserad av om den kan sitta på något annat vis _också_.

• Mollz

Den visar ju hur du sätter på handtaget, det är ju samma sätt för bee..

• Royalgala

en liten fråga fast det handlar om donkeyn oxå

Ni som haft cameleon OCH donkeyn, vilken föredrar ni som singelvagn? Jag bor på landet = både aslfalt och grus.
    jag upplevde ibland när jag hade cameleon (haft två st i olika omgångar) att den var svårkörd på gropiga grusvägar.
    Det jag då undrar över är om man skall fundera på donkyn när/om det blir aktuellt (med fler barn alltså, ja, jag surfar runt redan och kollar vagnar för jag ÄLSKAR barnvagnar )

Är den smalare liggdelen i donkeyn ngt man funderar/irriterar sig på? Älskade nämligen den rymliga liggdelen på cameleon.

• saandi

Jag tycker donkey är mycket lättre att köra med än cameleon. Älskade min cam men älskar min åsna mer! Att liggdelen är mindre är inget jag stör mig på, kanske för att det är sommar och inte behövs så mycket kläder. Man upplever nog det mer på vintern. Fast jag tycker nog att min 4mån dotter har gott om plats i den.
    Men är det gropigt och grusigt säger jag bara donkey! Utan tvekan. Jag älskar den och har svårt och se mig med en cam igen.