Schäfer skrev 2010-11-26 15:43:52 följande:
Lanie: glömde, klart du inte ska ta tjänsteledigt

då påverkar det ju din föräldrapenning också väl!? Nä, jag hoppas verkligen att operatören sjukskriver dig!
Han som gjorde min operation (inte den läkaren jag går hos) sjukskrev mig i 1 månad innan jag skrevs ut från sjukhuset!
Du behöver ju inte säga till operatören vad din läkare sagt, utan bara påminn dem om att du behöver en sjukskrivning innan de skriver ut dig!
nä, det klart att det inte går o vara tjänstledig, det skulle inte falla mig in att vara det för som sagt jag förlorar ju väldigt mkt på det, men hela situationen är ju så absurd... nä, jag behöver inte säga något till operatören, men min läkare ska försöka komma o vara med en stund o jag är ju säker på att de diskuterar mig o speciellt nu när hon märkte hur upprörd jag blev när hon sa att jag inte skulle få sjukskrivning, de sitter ju o diskuterar hela tiden vad de ska göra, de tar ju inte direkt några egna beslut... men men, får helt enkelt se vad min ansträngningar kan ge, jag sätter stort hopp till min kurator, så skulle hon inte hjälpa mig så kommer jag ju o bryta ihop igen...