Schäfer skrev 2010-11-29 09:47:06 följande:
I morse vaknade vi och dottern var prickig - vattkoppor...

Det har gått på dagis länge så det var bara en tidsfråga egentligen!
Mannen och dottern var och hälsade på min syster med familj i helgen så antar att kusinerna nu har prickar att se fram emot om några veckor...
Nu får mannen ringa runt och försöka få lite barnvakter så han kanske kan jobba lite i alla fall...
Niinis: Hur mår du idag?
lite bättre TACK OCH LOV!

kan åtminstone stå upp utan att det gör sådärr jätte ont! Men vilken schock, trodde allvarligt att jag skulle bli förlamad eller nåt, hjälpte inte att googla på problemet heller för då kom det upp hemska historier. v. 15+0 idag, första kollen blir den 6 december efter cerklaget, är i v.16 då. Men det går lååååångsamt... Har ilningar nere vid cerklaget då och då, eller vid nedre delen av magen, någon mer som haft så? har nu pratat med 3 läkare som ALLA säger samma sak, vila mycket första veckan men inte sängläge. sen röra sig måttligt. sitter en del redan, tycker konstigt nog jag får mer sammandragningar när jag ligger för länge. Rör mig lite till och från kök osv. ja det visar väll sig lite på kollen också framöver hur mkt jag kan röra mig och inte. men man är ju försiktig.
hur mår ni alla?