Cerclage?
Smärtan har du snart glömt, men kan tänka mig hur det kändes, brrr...! Vilken fin morsdag present ;-D
Stor Kram!!
Har läst lite om TH försäkring nu, den börjar gälla v26 i grav. SÅ om några veckor ska jag teckna den.
Det som däremot fick mig att börja fundera va deras info om missfall som orsakas av "Livmoderproblem"
Livmoderproblem
Missfall som inträffar sent i graviditeten kan bero på svaghet i livmodertappen. Detta problem brukar inträffa mellan 16 och 24 graviditetsveckan, men är ingen vanlig orsak till missfall. Det åtgärdades förr genom att man vid en operation satte ett band runt livmodertappen. Denna metod används numera mycket lite.
VIxan: När hade du din sista mens då? Jag hade den 26januari. Min mens va lite hoppohej emellanåt, ingen direkt koll på ÄL osv. Men till RUL så går jag bara efter FL sätt att räkna. Jag går in i v 19 på Onsdag, men bebis blev ju till 2v efter ÄL så det där med o räkna tkr jag e svårt.
Dock vet jag att bebis blev till den 8feb på morgonen, heheh...
Precis, ingen hälsodeklaration behövdes...då gäller den för oss med
Verkar vara stora avstånd som sagt...Jag bor ju vid världens ände, Trosa.

gaser har jag till förbannelse, fast inte så mkt där bak, men fyf*n vad jag rapar, spelar ingen roll vad jag äter lr dricker. Sjukt jobbigt!!
O svettig blir jag oxå, fast jag fryser väldigt oxå emellanåt, går upp o ner