kollen gick INTE bra alls!
hade ca 3 cm tapp när de satte cerklage, cerklaget ska ha sattits 2 cm upp, igår på kollen var HELA tappen 2,1cm lång bara, kort skulle jag vilja säga hellre. Cerklaget syntes knappt på ultran, så jag träffade läkare efter och bad henne kolla om den verkligen satt kvar. Hon tittade och såg inget? Hon kännde och då fann hon cerklaget, enligt henne sitter den runt 1,5 cm upp bara. sen när hon undersökte mig gjorde det jätte ont, och efteråt började jag blöda lite. Hade aldrig träffat läkaren innan, som inte verkade veta något alls om varken cerklage eller mig. frågade om jag borde vara sängliggande, nopp det tycker de inte som vanligt, det ska tydligen inte göra någon skillnad. detta vet jag är inte sant. problem här hemma med mannen som nu är så uppstressad över situationen så han har nog magsår, kan inte äta på flera veckor, har tappat 5 kg i vikt på 2 v. han mår skit rent ut sagt. Barnen har varit sjuka flera veckor, sonen som har adhd har vart hemma 1 vecka, vilket kan bli väldigt jobbigt. han har halsfluss så vad gör man liksom? Alina har hög feber och vill vara med mig hela tiden, gnäller och vill amma. Så det blir inte bara sängläge här hemma tyvärr, totalt omöjligt. mannen spyr upp matne ibland och kan inte äta något alls, han har fått magsårs tabletter som inte hjälper. bryten kontakt har vi med mina föräldrar som ALDRIG skulle hjälpa till heller. Mannen har 40 års födelsedag på lördag och jag känner mig så ledsen över att inte kunna ordna ens en liten tårta. har ont i ryggen och sitter/ligger mest. blääää för allt.