Cerclage?
mischooo: förstår att det är jobbigt o att du inte kan göra så mkt eftersom läkarna inte tror att du ska gå så långt i graviditeten så är det ju bäst att ta det så lugnt som möjligt...min läkare tror ju iaf att jag ska gå till planerad klipptid o nån vecka efter så därför har ju jag fått lite mer fria tyglar nu o får faktiskt göra lite mer...men hoppas att läkaren förstår mig imorgon o klipper cerklaget så tidigt hon får....
violatricolor: usch förstår att det är jobbigt..jag själv har tyckt att det är värsta tiden när man är kring de dagar som man födde förtidigt o ens barn senare dog..sen fram till vecka 28..sen har iaf jag kännt att just den biten med oron att förlora ett barn har börjat minska...sen är det ju fortfarande jobbigt att leva sitt liv med så mkt restriktioner..o inget är kul för man vill bara göra sånt man inte kan eller får..jag längtar tills cerklaget är borta då ska jag ta en lång promenad för det har jag saknat sen jag fick cerklaget..o gå till lekparken med barnen... o kunna busa med lilleman här hemma som jag inte vågat göra nu...o ha sex...sen dra lilleman i pulkan när snön kommer:) längtar:)
nä nu blir det en dusch sen åka till en kompis vars sambo ska byta däck på min bil så jag inte behöver halka av vägen när första halkan kommer..sambon har precis lagt sig efter en hel natts jobb..en ledig dag sen 2 nätter på rad sen börjar han på schema med dag o kväll..ska bli så skönt att träffa honom lite mer än några timmar:) o imorgon ska jag ladda inför läkarbesöket o hopas på det bästa:)
Slapptapparnas BFlista