Lanie skrev 2011-04-13 18:20:41 följande:
är framme i kalmar nu.. känner mig låg, när jag borde vara glad, men det blir lite för mkt av allting. har iofs känt mig låg varje gång när jag bytt sjukhus så det har väl o göra med att man ska anpassa sig till det nya. dessutom har läkaren nu helt ändrat riktlinjer. från att ha haft sängläge med undantag för o gå på toa o duscha så ska jag helt plötsligt vara uppe o gå mkt mer o det är ju en stor omställning när jag var sängliggande i över fyra veckor.
vixan: precis som saradk så var jag också nervös inför sövningen, men är nu i efterhand glad över att ha blivit det, slippa vara med på hela ingreppet. det var jobbigt nog ändå.
issen: vilka bra nyheter att det faktiskt lugnat ner sig, får hoppas på att det fortsätter så, men det är ju ändå bra o ta upp frågan in inläggning, för det var väl imorgon du skulle till läkaren?
Skönt att vara på hemmaplan men synd att det inte känns lika bra att vara där. Jag tror att det handlar om anpassning. Jag kände lika när jag bytte sjukhus Mas hade inte så många kanaler men de hade moderna sängar och underbar personal. Lund hade många kanaler och dator men personalen var inte lika trevlig. Du kommer säkert hitta fördelar med Kalmar. Håller tummarna för att din tapp växer och att du stänger dig så du får sova hemma.
Håller med om att sövning känns bättre vill ju inte hoppa till så de sticker sönder min blåsa