FruHellström skrev 2011-04-26 19:32:56 följande:
Usch, imorgon bitti 0700 är det uppställning på kk i Nyköping. Sambon kunde iaf köra nu, trots bokslut och massor med jobb. Känns bra.
Men, pratade just med min mamma, o sa det att ja, man får väl se om man kan röra sig så mkt i sommar nu, lr om man blir ordinerad liggläge, ja men det visar sig ju säger hon bara OCH, -Det där är ju jättevanligt!! Ehh, nä mamma, de är restriktiva med det, o så drog jag storyn om när bm sa att det va sånt man gjorde förr".
Jaha, men va hette det där nu då? Då visste hon knappt vad det hette....
Jag kanske överreagerar? Jag är inte den seom tkr synd om mig själv, men däremot har jag börjat lyssna på min kropp mer o mer, framförallt nu Men har hon rätt i det hon säger, eller är det ytterligare ett tecken på hur rädd hon eg är?? Hur orolig ska man eg vara?
Jag ska ockås vara på plats klockan 7.00 klockan 8.00 blir det OP. Känner mig lugnar inför narkosen då närkosläkaren lovade mig att jag skulle vakna igen. Jag får åka hem på em om allt går som det ska. Förra gången hade jag inte ont och jag blödde inte heller så om det går lika bra denna gången så blir jag glad.
Så bra att du lyssnar på din kropp för det tror jag är viktigt i vår situation.