FruHellström skrev 2011-05-19 12:27:54 följande:
E jag den som ska ha sist tro? Kommer bli ensam kvar i tråden mot slutet av sommaren ju

Imorse vaknade jag när sambon åkte, så från kl 5 va jag vaken till 8 sen lyckades jag somna om, förstår inte hur trött man kan vara. Well, nu har jag fått i mig lite frukost o ska väl försöka göra ngn knop idag,. Typ åka till återvinningen med massa skräp...kul dag lixom...heheh!
Fast jag känner redan hur jag vill börja röja ur o boa, har inget minne av att det satte igång så tidigt med sonen.
har förresten fått reda på att min absolut äldsta vän aka. min sons gudmor med ska bli mamma, några veckor efter mig

Det är lycka i dubbel bemärkelse!! När jag föddes kom hon o hennes mamma o hälsa på mig o mamma på bb, så vi har känt varandra i 30år. rätt coolt att vi kommer vara gravida samtidigt som våra mammor va med oss

Sen ska hon med på koll för cerklage...
Vilken dag är du beräknad till? Det lär väl komma in fler efter oss. Jag tror att du och jag är ungefär lika långt gångna. Jag är beräknad till den 28 oktober men för mig är det bara en siffra långt fram i tiden.
Tycker att du gör väldigt mycket som jag inte vågar göra. Jag är kanske lite för försiktig.