Cerclage?
Lanie: jobbigt med bakterierna, hoppas dom försvinenr fort med behandling. jag har inte haft några problem med uvi under graviditerna, inte annars heller, sist jag hade det var jag bara 4-5 år.
Lanie: jobbigt med bakterierna, hoppas dom försvinenr fort med behandling. jag har inte haft några problem med uvi under graviditerna, inte annars heller, sist jag hade det var jag bara 4-5 år.
hej på er här är en som inte mår nå vidare idag. sovit uselt i natt igen. molande värk i magen å bakåt ryggen, som mensvärk, stenhård mage och illamående. låg vaken mellan 4 och 7, luckades slumra en liten stund innan väckaren ringde. Har lämnat Alex på dagis så nu ska jag lägga mig å se om jag kan sova en stund, el iaf vila.
Niinis: jag tycker inte heller du ska oroa dig. Hade läkaren sett det som ett problem hade hon inte skickat hem dig, och 32 mm är ju jättebra! ökade flytningar behöver inte alls va slemproppen tror jag. min läkare sa flera ggr när jag hade cerklage att ökade flytningar är mer regel än undantag när man har cerklage så det är nog inget konstigt alls. å ryggvärk är ju inte heller konstigt, det växer ett barn i dig, livmodern växer = växtvärk.
fick sova 1,5 timme, de va riktigt skönt! slockade typ på 5 sek. mår fortfarande inte bra, blir en slö kväll i soffan.
Thalis: jasså du, de tror du? Att jag hinner före? Jag är tveksam... just nu känns det som att den här bäbisen aldrig kommer ut...
maken skulle iväg å simma i em så jag följde med till stan. passade på att göra några små ärenden själv när Alex var på dagis. köpte bindor å lite sånt nödvändigt som kommer behövas framöver. fyndade ett amningslinne på pop-rean, fast jag undrar om det kasnke är för stort ändå...jaja, visar sig väl. nån som vet om man kan byta rea-plagg på pop? och så köpte jag ett gossedjur som Alex ska få ge till lillebror när han kommer. Tänkte han kunde tycka de va roligt med ett litet paket att ta med till bb
nu har vi ätit tacos så det står ut genom öronen! ryms verkligen inte mycke mat i magen nu! i morgon kommer några vänner ner från Lycksele, blir här till söndag. Alex ska sova hos farmor så får vi lite vuxen-tid, ska bli skönt.
jag äter inget järn. låg på 121 när jag slutade. blir så risig i magen, har IBS och har nog problem med min mage iaf. Men jag har en väldigt bra BM som inte blir så nojjig över allting så hon lät rätt så lugn. Har tid till henne för ord koll på fredag så det blir spännande att kolla hb:t då.