• MagdaA

Cerclage?

läkaren pratade idag om att ev tömma endel fostervatten innan igångsättningen för att minska trycket i magen. lät lite läskigt tycker jag, men vi får väl se vad dom säger i morgon.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA
    Thalis skrev 2011-01-25 17:20:35 följande:
    Nog bäst för dig
    MagdaA skrev 2011-01-25 17:15:37 följande:
    läkaren pratade idag om att ev tömma endel fostervatten innan igångsättningen för att minska trycket i magen. lät lite läskigt tycker jag, men vi får väl se vad dom säger i morgon.
    Lite läskigt låter det men som sagt det kommer att gå hur bra som helst och snart kommer du att ha bebis i famnen.
    tur du är bra på att peppa mig nu hoppas jag bara att det löser sig med morgondagens barnpassning. typiskt att dagis ska ha stängt PRECIS den dan vi behövde det!
  • MagdaA
    Lanie skrev 2011-01-25 17:27:56 följande:
    vill bara önska dig lycka till imorgon magda!

många kramar!
    Tack
  • MagdaA

hej på er alla! har inte hunnit läsa igenom s¨noga men ser att många har det tufft nu. håller alla tummar och tänker på er!!!

vi är äntligen hemma! det blev en omtumlande start kan man minst sagt säga. har Matteus på armen nu så jag berättar mer när jag har båda händerna lediga.

var in på vägning idag, lillebror hade gått upp 40 gram sen igår så jag fick dra ur sonden och nu är vi utskrivna

KRAM till er alla och tack för alla tankar!

• MagdaA

tänkte jag skulle hinna sitta vid datorn en stund men lilleman verkar visst inte alls vilja sova nu som mamma hade tänkt... bjuder iaf på en sista magbild. tagen 2 dagar innan Matteus föddes. Vecka 36+2.

• MagdaA

här kommer 2 bilder på vår lilla plutt. Första bilder är den allra första vi tog på honom. De va så jag fick se honom första gången efter förlossningen. De gjorde så ont i mammahjärtat Gråter Andra bilden är sen vi kom hem.

• MagdaA

smyger in å skvallrar att Thalis lilla pojke har kommit Hon har skrivit det på FB så det är nog inte sååå hemligt, hoppas jag GRATTIS IGEN!!! Hon får berätta mer själv sen.

• MagdaA
    Lanie skrev 2011-02-13 13:38:26 följande:
    men ojdå! det är ju ett par dagar för tidigt! o hon satt ju i vänta syskontråden igår o skrev.. så det kan bli!

Men grattis till lilla Adrian! är nyfiken på hur det gått!

Kramar!
    vänta syskontråd? vad är det för tråd?
  • MagdaA
    Lanie skrev 2011-02-13 13:44:21 följande:
    "Vi som väntar syskon till våra änglar" heter tråden.. ligger i änglarummet...
    aha. okej. ja där hängde jag när jag väntade Alex, men har inte orkat nu den här graviditeten. har inte orkat ha koll på så många trådar.
  • MagdaA
    Lanie skrev 2011-02-13 13:50:52 följande:
    nä det kan bli lite för mkt ibland.. så känner jag lite nu med.. jag sitter både i denna, vänta syskontråden o så en annan tråd jag fastnade i.. o ibland blir det lite mkt, men iofs är det rätt bra tycker jag för då får jag tiden o gå nu när jag inte gör så mkt annat än bara är hemma hela tiden...

förresten, hur är det mer er`?

tror du thalis har ngt emot om jag skriver ngt i syskontråden o berättar för dom andra?
    Jag tycker hon kan få berätta själv Nu messade hon ju mig. å hon skrev ju här då jag hade fått så därför vågade jag skriva här jag också

Jodå, vi mår bra. Lilleman går inte upp så bra i vikt så vi ska in på extra vägning i morgon, men jag tycker inte han gjort annat än å amma i helgen så jag hoppas han har gått upp lite mer sen i fredags.
Svar på tråden Cerclage?