Cerclage?
läkaren pratade idag om att ev tömma endel fostervatten innan igångsättningen för att minska trycket i magen. lät lite läskigt tycker jag, men vi får väl se vad dom säger i morgon.
läkaren pratade idag om att ev tömma endel fostervatten innan igångsättningen för att minska trycket i magen. lät lite läskigt tycker jag, men vi får väl se vad dom säger i morgon.
hej på er alla! har inte hunnit läsa igenom s¨noga men ser att många har det tufft nu. håller alla tummar och tänker på er!!!
vi är äntligen hemma! det blev en omtumlande start kan man minst sagt säga. har Matteus på armen nu så jag berättar mer när jag har båda händerna lediga.
var in på vägning idag, lillebror hade gått upp 40 gram sen igår så jag fick dra ur sonden och nu är vi utskrivna
KRAM till er alla och tack för alla tankar!
tänkte jag skulle hinna sitta vid datorn en stund men lilleman verkar visst inte alls vilja sova nu som mamma hade tänkt... bjuder iaf på en sista magbild. tagen 2 dagar innan Matteus föddes. Vecka 36+2.

här kommer 2 bilder på vår lilla plutt. Första bilder är den allra första vi tog på honom. De va så jag fick se honom första gången efter förlossningen. De gjorde så ont i mammahjärtat
Andra bilden är sen vi kom hem.

smyger in å skvallrar att Thalis lilla pojke har kommit
Hon har skrivit det på FB så det är nog inte sååå hemligt, hoppas jag
GRATTIS IGEN!!! Hon får berätta mer själv sen.